۰ نفر
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
راهکار استقلال برای جذب لژیونر معروف

استقلالی‌ها برای به خدمت گرفتن هافبک پیشین سپاهان راهکاری را ارائه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، به خدمت گرفتن محمد محبی هافبک پیشین تیم سپاهان است که فصل چندان خوبی را در تیم سانتاکلارا پرتغال سپری نکرد و حالا یکی از گزینه‌های استقلال است. اما مبلغ قرارداد این بازیکن و بعضی موانع دیگر تاکنون از آبی پوش شدن این بازیکن جلوگیری کرده است.

در حالی که سانتاکلارا از مبلغ اولیه که برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن اعلام کرده بود عقب نشینی کرد و حاضر است با مبلغ کمتری این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد، آبی‌های پایتخت فرمول ویژه‌ای برای جذب محبی به سانتاکلارا ارائه داده‌اند که احتمال موافقت با آن از سوی باشگاه پرتغالی وجود دارد.

استقلالی‌ها نه تنها در بسته پیشنهادی خود پرداخت اقساطی مبلغ رضایت‌نامه محبی را پیش بینی کرده‌اند، بلکه به منظور راضی کردن سانتاکلارا حاضرند ابتدا این بازیکن را به صورت قرضی جذب کرده و در پایان فصل آینده قرارداد وی را قطعی کنند.

استقلال در جناح راست صالح حردانی، رضا میرزایی و سبحان خاقانی را دارد و حالا در پی به خدمت گرفتن محمد محبی هستند و این در حالی است که هنوز تکلیف وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان مشخص نشده است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =