لوح فشرده «کاریز، طنزنوشته‌های شهرام شکیبا، بهشت سعادت در سراچه دل، دالان بهشت و آدلف» در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های پایتخت در هفته گذشته قرار گرفتند.

صفحه فروش کتاب خبرآنلاین با معرفی پرفروش‌های بازار نشر و روش تهیه تلفنی آنها در پایتخت راه‌اندازی شد.


به گزارش خبرآنلاین، لوح فشرده «کاریز»، مجموعه کامل تألیفات دکتر علی شریعتی همراه با فیلم‌ها، اسناد، تصاویر، سال‌شمار و برخی سخنرانی‌های شریعتی رتبه اول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی را به خود اختصاص داده است.

«صفحه آخر»‬ یادداشت‌های طنز شهرام شکیبا در روزنامه خبر و سایت خبرآنلاین، و کتاب «بهشت سعادت در سراچه دل» نوشته حسین درگاهی هر دو از انتشارات نیستان، در هفته ابتدایی مردادماه در رتبه دوم و سوم سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام) قرار گرفتند.

کتاب‌های «دالان بهشت»، «آدلف» و «دو تخم مرغ در مه» نیز در رتبه‌های بعدی فروش سامانه اشتراک محصولات فرهنگی قرار گرفته است.

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. 

 

نام اثر

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره اثر

کاریز
(لوح فشرده)

مجموعه آثار دکتر شریعتی

بنیاد شریعتی

6000

لوح چندرسانه‌‌ای «کاریز»، مجموعه کامل تألیفات دکتر علی شریعتی همراه با فیلم‌ها، اسناد، تصاویر، سال‌شمار و برخی سخنرانی‌های شریعتی است که زیر نظر بنیاد و خانواده ایشان تولید شده است.

صفحه آخر

شهرام شکیبا

نیستان

7500

این کتاب جلد اول از مجموعه طنز‌های منتشر شده شکیبا در صفحه آخر روزنامه «خبر» از اسفند 87 تا چند روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است.

بهشت سعادت در سراچه دل

حسین درگاهی

نیستان

4400

مجموعه‌ای خواندنی از دانستنی‌هایی راجع به زندگی ائمه اطهار(ع)

دالان بهشت

نازی صفوی

ققنوس

8500

داستان‌ زندگی‌ دختری‌ است ساده و دوست‌داشتنی که‌ بنابه‌ تصمیم‌ والدینش‌ ازدواج‌ می‌کند اما خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد....

آدلف

بنژامین کنستان
مینو مشیری

ثالث

2800

آدلف یک ضد قهرمان از خودبیگانه است که عاشق زنی 10سال از خودش بزرگ‌تر می‌شود. آدلف هم خودشیفته است و هم طبیعتی ضعیف دارد، هم بزرگ منش است و هم قدرت ندارد رشته‌های عاطفی میان خود و زنی را که دیگر دوست ندارد، پاره کند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =