اجرای طرح آراستگی شهر در شهرکرد آغاز شد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: طرح آراستگی شهر در راستای نظافت معابر عمومی شهر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عبدالصادق نجفی در جلسه خدمات شهری با بیان اینکه در هیچ شرایطی نباید از تمیزی و زیبایی شهر غافل شویم، اظهارداشت: آراستگی و نظافت شهر باید به گونه‌ای انجام شود که شهروندان هر روز صبح شاهد شهری تمیز و با طراوت باشند.

وی افزود: اجرای طرح آراستگی شهر شامل جمع‌آوری زباله، تمیزکاری خیابان‌ها، نخاله‌برداری، هرس درختان، لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی و... در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر نظافت معابر عمومی شهر از محدوده خیابان‌های ورزش و شریعتی و ناحیه غرب توسط یک گروه ۸ نیروی خدمات شهری شهرداری شهرکرد آغاز و براساس اولویت‌بندی و برنامه زمانبندی تمامی معابر نظافت می‌شود.

نجفی با بیان اینکه امروز این اکیپ در ناحیه ۳( منظریه) مستقر و به نظافت معابر می‌پردازند، بیان کرد: در راستای سرعت بخشی به کار، اکیپ نیروها به دو گروه ۱۰ نفره تشکیل و نظافت معابر انجام می‌شود.

وی گفت: با مشارکت و همیاری شهروندان در مدیریت پسماندهای خانگی با رعایت مواردی چون کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدأ و خروج به‌موقع زباله‌ها رأس ساعت مقرر و رطوبت‌گیری پسماندها جهت پیشگیری از ایجاد قاتل خاموش شیرابه‌ها و حفظ و نگهداری و نظافت شهر یاریگر مدیریت شهری و پیام‌آوران پاکیزگی باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =