نماینده مجلس : مصوبه  مجلس ناقص بود ، رئیسی برای اصلاح اقتصاد کشور از آبروی خود مایه گذاشت

ایرنا نوشت: نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور برای اصلاح اقتصاد کشور از آبروی خود مایه گذاشت و با وجود آنکه مصوبه مجلس در این رابطه ناقص بود، این کار بزرگ را کلید زد.

لطف الله سیاهکلی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: امروز وظیفه ما مسوولان و مدیران این است که اصلاحات اقتصادی مد نظر دولت و حاکمیت را برای جامعه تبیین کنیم.

سیاهکالی گفت: رییس جمهور با حس بالای مسوولیت پذیری حیثیت و آبروی خود را گذاشتند تا در مقوله اقتصاد اتفاق بزرگی رقم بخورد که البته باید در زمان دولت سازندگی رقم می خورد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از پنجاه سال قبل در کشور همه دولت ها کسری بودجه داشتند که به معنای تورم است،افزود: وقتی مصارف و منابع با هم نمی خوانند این پدیده شکل می گیرد و برای رفع آن باید شاهد تراز شدن مصارف و منابع و رفع اختلاف قیمت ارز باشیم.

سیاهکلی با بیان اینکه کاهش هزینه های جاری و افزایش درآمدها ما را از این تنگناها خارج می کند،اظهار داشت: درآمد استان قزوین حدود هفت هزار میلیارد تومان است در حالی که مطابق ظرفیت های استان باید این رقم بسبار بیشتر باشد.

 نماینده مجلس : مصوبه  مجلس ناقص بود ، رئیسی برای اصلاح اقتصاد کشور از آبروی خود مایه گذاشت

بیشتر بخوانید:

وی همچنین گفت: کارت کالا که از آن به عنوان کوپن مطرح می شود کوپن نیست و در بسیاری از کشور عملیاتی شده و برای کمک به مردم به منظور عبور از این دوره و دوران جراحی اقتصادی است.

سیاهکلی با اشاره به سفر رییس جمهور به قزوین ، گفت: اعتبارات خوبی در این خصوص اختصاص یافته و نباید دل مردم با صحبت های نادرستی مانند اینکه دولت پول ندارد، خالی کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در خصوص بودجه استان قزوین گله دارم که امسال نفهمیدم بودجه کی و چگونه بسته شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مدیریت آب باید از فناوری ها و شرکت های دانش بنیان بهره مند شویم.

وی همچنین گفت: در حوزه انتصابات گاه می شنویم که می گویند نمایندگان در انتصابات دخالت می کنند باید یادآور شد اصرار بر انتصاب افراد نداریم ، همان گونه مقام معظم رهبری اشاره داشتند از مشورت نمایندگان و مجلس باید استفاده شود.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =