پرورش‌اندام و بدنسازی بافت رو به پیشرفت است

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان بافت گفت: پرورش‌اندام و بدنسازی بافت استعدادهای بی‌نظیری دارد که از زمان انتصابم به عنوان رئیس این هیئت با همفکری پیشکسوتان و بزرگان این رشته سعی کردیم اقدامات قابل‌توجهی انجام دهیم که با توجه به اظهارات کارشناسانِ فن و بزرگان پرورش‌اندام، این رشته در شهرستان بافت روبه پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن عزیزپور پس از دیدار با دکتر محمد نصیری قهرمان اسبق جهان، رئیس کمیته فنی فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: به زودی شاهد اتفاقات خوبی در شهرمان با حمایت دکتر محمد نصیری پیشکسوت ارزنده کشورمان در حوزه پرورش اندام و بدنسازی خواهیم بود.
او می‌افزاید: بنده در ابتدای امر که در هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان بافت مشغول به کار شدم با همکاری پیشکسوتان و بزرگان این رشته یک برنامه مدوّن طراحی کردیم که براساس همان برنامه کار را جلو بردیم و انصافا اقدامات خوبی هم انجام شد.
به گفته عزیزپور؛ پرورش‌اندام و بدنسازی در شهرستان بافت استعدادهای درخشان و فراوانی دارد که در همین مدت کوتاه با همان برنامه، شکوفا شده‌اند و سبب شده‌اند این رشته در شهرستان بافت در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.
او می‌گوید: استعدادیابی، برگزاری مسابقات متفاوت، میزبانی مسابقات استانی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، اعزام ورزشکاران به مسابقات متفاوت، توجه به باشگاه‌های فعال در سطح شهرستان و... از جمله اقداماتی هستند که انجام داده‌ایم و اقدامات دیگری نیز در آینده اجرایی خواهیم کرد.
عزیزپور ضمن تاکید بر استعدادیابی در این رشته ورزشی گفت: با باشگاه‌ها در سطح شهرستان برای استعدادیابی تعامل نزدیک داریم و تمام تلاش‌مان در هیئت بر این اصل متمرکز شده که استعدادهای ناب این رشته را در شهرستان بافت در مسیر شکوفایی قرار دهیم.
رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی بافت در پایان گفت: باید از این فرصت استفاده کنم و از همه کسانی که پرورش‌اندام و بدنسازی بافت را حمایت کردند، تشکر و قدردانی کنم.
48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =