حمله مهراب قاسم‌خانی به مسعود فراستی/ عکس

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری در اینستاگرام نسبت به عملکرد برخی از مسئولین واکنش نشان داد.

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی رفتار افرادی مانند مسعود فراستی را زیر سوال برد.

او در پیامی اینستاگرامی در انتقاد به رفتار اعضای سازمان صداوسیما نوشت: «خیلی سخته که جزو سیستمی باشی که بدترین خاطرات مردم رو درست کرده، بعد وظیفه‌ات این باشه که زیرآب خواننده‌ای رو بزنی که مردم با آهنگاش بهترین خاطرات رو دارن و توی مهم ترین خاطرات زندگیشون ثبت شده.
سخته که خودت دلیل غم مردم باشی و زور بزنی کاری کنی که احساس شادی و افتخاری که یه فوتبالیست توی خاطره‌شون کاشته رو پاک کنی.
سخته که رفقات باعث سختی زندگی مردم باشن و شغلت این باشه که این سختی رو بندازی گردن سینماگرایی که مردم با فیلما و سریالاشون احساساتی شدن یا از ته دل خندیدن و آثارشون تو ذهنشون موندگار و جاودانه شده.
سخته که شونه به شونه کسایی باشی که هزاران هزار میلیارد اموال مردم رو خوردن و تنها سلاحی که علیه سلبریتی ها داری اشاره به دستمزد بالاتر از حد متوسطشون نسبت به دستمزد مردمی باشه که خودتون باعث فقر و خشمشون شدین.

سخته که هزاران نفر از همقطارات و فک و فامیلشون اقامت کشور هایی که شعار مبارزه باهاشون رو میدین داشته باشن و تو مجبور باشی به گرین کارت نهایتاً ده دوازده تا هنرمند و ورزشکار چنگ بزنی.

انصافاً جنگ نابرابر و سختیه. چنین تلاشی بدون داشتن یه ذره هوش و استعداد و خلاقیت و جذابیت و بدون انجام یه کار مفید توی زندگی، عین رفتن توی میدون جنگ بدون تفنگه.

خلاصه که واقعاً خوشحالم جای شما نیستم. حقیقتاً وظیفه سخت و اسفناک و طاقت فرسایی رو روی دوشتون گذاشتن.»

حمله مهراب قاسم‌خانی به مسعود فراستی/ عکس

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =