با سامانه رسمی خرید و نامگذاری ستاره آشنا شوید!

این روزها بازار خرید هدایای تازه ای مثل پکیج خرید و نامگذاری ستاره داغ شده است و همراه با محبوبیت بیشتر این بسته شایعاتی پیرامون کسب و کارهای عرضه کننده این پکیج ها شنیده می شود که از ادعای کلاهبرداری تا شایعات زرد بلاگرها در مورد خرید و فروش ستاره ها، همچنان ادامه دارد، ولی هیچکس نمی داند حق با کیست؟ برای همین تصمیم گرفتیم با انتشار این مقاله یک بار برای همیشه به شایعات بی اساس پایان دهیم.

تلاش جدی برای تغییر خرید ستاره به نامگذاری ستاره!

هر چند متاسفانه کلیدواژه ی خرید ستاره بیشتر جست و جو می شود و ما برای دیده شدن یادداشت هایمان باید از آن نام ببریم، مسئله اینجاست که چیزی تحت عنوان خرید و فروش ستاره هیچگاه نداشته ایم و نخواهیم داشت چون ستاره ها متعلق به کسی نیستند که بتوان با ایجاد یک سند حقوقی آن را خرید یا ستاره ای را فروخت. از همان روز اول این خشتی است که کج نهاده شده یعنی باید به جای خرید ستاره از نامگذاری ستاره و نمادین بودن آن استفاده می شد، اما حال که کار از کار گذشته، تکلیف کاربر سرگردان چیست؟ باید همه بدانند مبلغی که می پردازند برای خرید ستاره نیست و محصولی که تحویل می گیرند سند مالکیت آن نیست.

شعب متعدد خرید و نامگذاری ستاره!

مدتی است شعب متعددی تحت عنوان خرید ستاره و با صدور اسنادی به عنوان سند مالکیت ستاره نه تنها به انجام فعالیت های غیر قانونی می پردازند، بلکه حمایت و اعتماد را از این بازار سلب کرده اند، واقعیت اینجاست که نباید فریب این شعب را خورد، سامانه های رسمی ثبت ستاره در کشور انگشت شمارند و اگر به دنبال هدیه ای جایگزین برای آن هستید حتما وبسایت مای ستاره که نماینده ی رسمی ثبت آنلاین ستاره است را انتخاب کنید که برای نامگذاری نمادین هر ستاره ای با کمپانی اروپایی OSR ارتباط دارد و تمام گواهی های ارائه شده توسط مای ستاره در این کمپانی ثبت می شوند، همچنین اطلاعات فوق العاده اپلیکیشن ویژه ی این شرکت به شما اجازه می دهد موقعیت ستاره ی خود را پیدا کنید و هیچ وقت خاطره ی زیبای مناسبتی را که به خاطر آن ستاره ای را نامگذاری کرده اید فراموش نکنید. توجه داشته باشید که این هدیه در کنار تابلو های طرح آسمان و دیگر محصولات سایت به شما تعلق می گیرد.

با سامانه رسمی خرید و نامگذاری ستاره آشنا شوید!

ستاره ها فراموش نمی شوند!

اما مای ستاره در زمینه ی خرید و نامگذاری ستاره ها کاملا شفاف عمل می کند، داستان ما بسیار ساده است، اگر از هدایای روتین و تکراری خسته شده اید، چرا بخت خود را با هدیه ای جدید آزمایش نکنید، مای ستاره سامانه ای است جهت استفاده از هدایای جدید و به روز، هر چیزی را که زیاد تکرار کنید، کلیشه ای می شود، از مد می افتد و شاید برای عزیزان شما خسته کننده باشد، هر کادوی محبت آمیزی ممکن است از بین برود و فراموش شود مای ستاره به شما هدیه ای می دهد که فراموش نخواهد شد یعنی هیچ ستاره ای نمی تواند داستان شما را فراموش کند، این یک هدیه ی هنری و نمادین است که از قدرت درک ما فراتر می رود، پس بعید نیست که روز به روز بر وسعت مخاطبان ما افزوده شود.

یک مرکز معتبر و رسمی نامگذاری ستاره را چگونه می توان شناخت؟

ساده است، پیش از خرید هر گونه پکیج نامگذاری ستاره به موارد زیر دقت کنید:

اینکه هر سامانه رسمی نامگذاری ستاره تعهد دارد به مشتری بگوید که سند صادر شده توسط آن ها به معنای سند رسمی مالکیت ستاره نیست. بر طبق قوانین تجارت کشوری نباید فقط در قبال سند به شما هزینه ای بگیرد. هر سامانه ی رسمی ثبت ستاره باید دارای مجوزهای رسمی از نهادهای بازرگانی کشور باشد، حتما پیش از خرید پکیج های ثبت ستاره ای نماد و سایر مجوز های معتبر سامانه را مد نظر قرار دهید.

از برقراری خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید حتی بهتر است پیش از خرید جهت اطمینان با کارشناسان واحد فروش مجموعه تماس حاصل کنید و از شرایط آن ها جویا شوید.

و به عنوان آخرین نکته باید بدانید که سامانه معتبر ثبت ستاره اطلاعات ستاره شما را ذخیره می کند و چنانچه ستاره از محل اصلی اش جا به جا شود باید تمام امکانات لازم جهت ردیابی ستاره را در اختیار شما بگذارد.

پکیج نام گذاری ستاره و امکانات فوق العاده

با سامانه رسمی خرید و نامگذاری ستاره آشنا شوید!

پکیج های نام گذاری ستاره مزایایی دارند که سایر محصولات مشابه بازار هدایای شیک و نمادین از آن برخوردار نیستند، اولین مزیت این است که این هدیه تکراری نمی شود و شما بارها به مناسبت های مختلف می توانید ستاره ای را نشان کنید، همچنین تابلوی آسمان شب و تابلوی ستاره که همراه با پکیج نامگذاری ستاره دریافت می کنید، هدیه ای شکیل و زینتی است که از آن می توانید جهت تزئین محیط منزل خود استفاده کنید، با استفاده از خدمات اپلیکیشن ردیاب Find your star می توانید ستاره ی نشان شده خود را هر زمانی که دوست داشتید پیدا کنید و اینکه پکیج نامگذاری خاص ترین هدیه ای است که می توانید آن را به عزیزان خود تقدیم کنید.

فرایند نامگذاری ستاره کاملا شفاف است!

شفافیت تعهد کاری وبسایت مای ستاره است، فرایند خرید از طریق وبسایت ما کاملا ساده است، از آنجایی که مای ستاره تنها نماینده شرکت ثبت آنلاین ستاره واقع در هلند است، شما می توانید بلافاصله محصول مورد نظر خود را تهیه کنید، از طریق وبسایت آن را سفارش دهید و بسته را درب منزل تحویل بگیرید، اطلاعات شما کاملا محفوظ بر روی سایت باقی می ماند و جهت خدمات پس از فروش از آن بهره خواهیم گرفت.

خرید تابلوی ستاره و پکیج هدیه نامگذاری ستاره از وبسایت مای ستاره!

اما در پایان همانطور که پیشتر اشاره کردیم می توانید با اطمینان کافی جهت خرید پکیج نامگذاری ستاره و سایر محصولات جذاب فروشگاه به وبسایت مای ستاره مراجعه کنید، اگر شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید می توانید از موعد تخفیف های ویژه سایت با خبر شوید و در موقعیتی مناسب خرید خود را انجام دهید، همچنین وبلاگ و شبکه های اجتماعی مای ستاره پر از اطلاعات سودمندی است که می تواند شما را درباره اهمیت نمادین این هدیه و خرید ستاره کاملا آگاه کند، جهت دریافت پکیج هدیه نامگذاری از یک سامانه معتبر با ما همراه شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =