مهر نوشت:

 مدیرکل امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: ‌نام نویسی از زائران عتبات عالیات که از اول مرداد ماه آغاز شده بود، ساعت 24 امروز شنبه 8 مرداد به پایان می رسد.

حجت الاسلام مهدی شهسواری گفت:‌ این دوره از ثبت نام ویژه اعزام زائران از 11 شهریور تا 5 آبان امسال است .

وی اضافه کرد‌: پس از پایان مهلت ثبت نام ،‌ یکشنبه 9 مرداد مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده می شود و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از شبکه حذف خواهند شد.

شهسواری افزود:‌ دوشنبه 10 مرداد قرعه کشی میان متقاضیان صورت می گیرد و نتیجه آن سه شنبه 11 مرداد بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت .

وی گفت‌:علاقمندان به ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی http://atabat.haj.ir/ مراجعه کنند .

 مدیر کل امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت ‌: افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف نشده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام ندارند و اطلاعات آن ها به دوره جدید انتقال می یابد و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

 شهسواری افزود:‌ اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام نکرده اند نیز از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهد شد و درصورتی که این افراد به تشرف در این دوره تمایل داشته باشند باید مجدد مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند .

 وی درباره افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می کنند گفت :‌ در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف می شود و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهد شد.مدیر کل امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت : ‌نام نویسی از زائران عتبات عالیات که از اول مرداد ماه آغاز شده بود ، ساعت 24 امروز شنبه 8 مرداد پایان خواد پذیرفت.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =