سورپرایز فوتبال آسیا با یک ستاره جذاب/عکس

روز گذشته انتشار یک ویدیوی هیجان انگیز، هواداران ملبورن ویکتوری را با خرید جدید این تیم روبرو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نانی ستاره سالهای نه چندان دور منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال است که پس از ترک اردوی شیاطین سرخ در لیگ پرتغال، ترکیه، آمریکا، ایتالیا و اسپانیا به میدان رفت و حالا در 35 سالگی پیراهن ملبورن ویکتوری استرالیا را برتن خواهد کرد.

سورپرایز فوتبال آسیا با یک ستاره جذاب/عکس

باشگاه ملبورن ویکتوری روز گذشته با انتشار ویدیویی که به عدد 17 اشاره داشت، هواداران این تیم را سورپرایز کرد و خبر جذب نانی را به آنها داد و از دیشب تا حالا بیش از 10 پست در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی این بازیکن منتشر کرده و با عبارت «اسطوره پرتغالی» به استقبال این خرید تابستانی رفته است.

ملبورن ویکتوری اعلام کرده که قرارداد نانی دو ساله خواهد بود و به این ترتیب احتمال دارد این وینگر خوش تکنیک پرتغالی در 38 سالگی با پیراهن ملبورن ویکتوری از فوتبال خداحافظی کند.

سورپرایز فوتبال آسیا با یک ستاره جذاب/عکس

تونی پوپوویچ سرمربی ملبورن در مورد جذب این بازیکن گفت: «او انرژی زیادی را به تیم منتقل خواهد کرد و جذب او برای فوتبال استرالیا اتفاق مثبتی است. برای کار کردن با او هیجان دارم.»

نانی در مورد این انتقال اظهار داشت: «خوشحالم که به لیگ استرالیا و ملبورن ویکتوری آمده‌ام و آماده پذیرفتن این چالش هستم. من با سرمربی تیم صحبت کردم و می‌دانم تیم به دنبال موفقیت است و من هم آماده ام کمک کنم.»

باشگاه ملبورن ویکتوری در نقل و انتقالات تابستانی 7 خرید انجام داده است.

سورپرایز فوتبال آسیا با یک ستاره جذاب/عکس

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =