تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای عید غدیر / انسداد خط ویژه خیابان ولی عصر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس تمهیدات ویژه‌ای برای مراسم جشن عید غدیر در تهران دارد و به‌دلیل اینکه غرفه و موکب‌هایی در خط ویژه اتوبوسرانی خیابان ولی‌عصر(عج) برای اقدامات فرهنگی برپا می‌شود خط ویژه در این مسیر مسدود خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی روز شنبه با بیان این مطلب افزود: در روز عیدغدیر(یکشنبه ۲۷ تیرماه)، مراسم ویژه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر از خط ویژه خیابان ولی‌عصر(عج) برگزار می‌ شود.

وی افزود: این مراسم در نقاط مهمی مانند میدان ولیعصر(عج)، میدان ونک و مقابل پارک ملت و طول خیابان ولیعصر اجرا خواهد شد.

سرهنگ رازقی ادامه داد: در واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان ولی‌عصر، ترافیک برقرار و در جریان است و ورودی و خروجی های آن باز است و هیچ منعی برای کسبه و صنوف که در آنجا مشغول کار و فعالیت هستند نیست و جریان ترافیک و رفت و آمد کاملا برقرار است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اتوبوس های خط ۷ که در این مسیر از شمال به جنوب تردد می کنند، به مسیر بزرگراه چمران هدایت خواهد شد و در مسیر جنوب به شمال نیز جهت جابجایی شهروندان تاکسی های ون پیش بینی شده است.

سرهنگی رزاقی اظهارداشت: راه‌های شرقی و غربی باز است و ورودی‌ها به خیابان ولیعصر منع تردد ندارند؛ البته در نقاطی که ازدیاد جمعیت داشته باشیم، مجبور خواهیم بود به صورت مقطعی مسیرها را مسدود و از محور همجوار و محور جانبی خودروها را هدایت کنیم.

وی افزود: کسانی هم که می‌خواهند در این جشن شرکت کنند با توجه به اینکه محدوده منطقه ۶ و ۳، بیشتر تجاری است و خیابان‌های اطراف آن مانند خیابان طالقانی، مطهری، بهشتی، فاطمی، حقانی و میرداماد محل‌های مناسبی برای پارک مراجعین است، شهروندان می‌توانند در این محدوده‌ها خودروهای خود را پارک کنند؛ البته در این مسیرها تاکسی‌های ون برای انتقال شهروندان به خیابان ولیعصر پیش بینی شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: این اطمینان را می دهیم که محدودیت اضافی نداریم و جریان ترافیک کاملا عادی و این جشن از نظر ترافیکی در نظم و انضباط کامل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رانندگی با گواهینامه ایرانی در ۷۰ کشور دنیا

پلیس راهور تهران بزرگ: معابر پایتخت خلوت است، تند نروید

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =