فراخوان تولید اثر (رباعی و دو بیتی) از سوی مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری منتشر شد

فراخوان استانی تولید اثر (رباعی و دو بیتی) با عنوان «اگر باران به کوهستان نبارد...!» با موضوع آب از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره هدف از انتشار این فراخوان گفت: با توجه به اهمیت موضوع کم آبی در کشور و به ویژه استان چهارمحال و بختیاری بر آن شدیم که فراخوانی با موضوع آب در قالب شعر (رباعی و دوبیتی) منتشر شود.

اعظم قاسمی چالشتری افزود: کمبود آب، خشکسالی، مشکلات کشاورزی، فرهنگ مصرف آب و مدیریت منابع آب موضوعات این فراخوان استانی هستند.

قاسمی ارسال حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه از هر شاعر را برای این فراخوان مجاز دانست و اظهار داشت: به ۵ اثر برگزیده در هر بخش این فراخوان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در پایان در صورت مطلوب بودن کیفیت آثار، در کتابی با همین عنوان به چاپ خواهند رسید.

مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: از ارسال آثار طنز در این فراخوان استقبال می شود. همچنین حق هرگونه استفاده تبلیغاتی و انتشاراتی از آثار ارسالی به این مسابقه برای حوزه هنری استان محفوظ می باشد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ در پیام رسان واتس آپ به شماره « ۰۹۳۰۹۱۸۱۰۶۵» و یا به دبیرخانه مسابقه واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ حوزه هنری ارسال نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =