۳ نفر
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
نحوه خرید اقساطی فرش مدرن و فانتزی

فرش مدرن، یک فرش ماشینی با ظاهر کاملاً امروزی و به قولی مدرن است که با تنوعی بی‌نظیر به بازار ارائه می‌شود. اگر خانه‌ای مدرن دارید و یا چیدمان امروزی و شیک را برای دکوراسیون منزل خود در نظر گرفته‌اید و هنوز فرشی برای آن انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در خرید فرش مدرن تردید نکنید.

سادگی و زیبایی را در خرید فرش مدرن ببینید

در سال‌های اخیر، سبک زندگی مردمان جامعه با آنچه در دهه‌ها و سال‌های گذشته می‌دیدیم، زمین تا آسمان فرق کرده است! امروزه برخلاف گذشته، سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال، انتخاب اول و آخر بسیاری از خانواده‌ها است که در این سبک، وسایلی می‌بینید که در عین سادگی تکمیل کننده زیبایی منازل شماست.

اصل سادگی، اولین شرط طراحی فرش‌های مدرن است. این فرش‌ها برخلاف فرش‌های کلاسیک و سنتی ایرانی، عاری از طرح و رنگ‌های پیچیده و شلوغ‌اند و تابع هیچ قانون و قاعده‌ای نیست و آنچه اهمیت دارد، خلوت بودن این طرح‌هاست. این فرش‌ها، بسیار متنوع‌اند و هر کس با هر سلیقه، می‌تواند محصول مورد نظر خود را خریداری و با دکوراسیون مورد نظرش هماهنگ کند.

به چه فرش‌هایی فرش مدرن می‌گویند؟

فرش مدرن ماشینی، تنها یک مدل فرش نیست بلکه دارای زیر مجموعه‌های متنوعی بوده که متناسب با سلیقه و دکوراسیون مد نظر شما قابل خرید است. تمامی این مدل‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌شوند در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس موجود بوده و می‌توانید به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

نحوه خرید اقساطی فرش مدرن و فانتزی

فرش شنل، فرش شگی، انواع فرش کودک و فرش اتاق خواب با طرح‌های فانتزی همگی از نمونه‌های فرش مدرن محسوب می‌شوند؛ اما در فروشگاه فرش مرداس می‌توانید یک دسته‌بندی جداگانه از مدل‌های فرش مدرن را مشاهده کنید تا راحت‌تر تصمیم‌گیری نمایید.

ویژگی فرش مدرن با کیفیت چیست؟

کیفیت در هر محصولی، مقدم بر همه چیز است. اگرچه بسیاری از ما در نگاه اول، جذب ظاهر یک کالا می‌شویم اما این بهانه خوبی برای غفلت از کیفیت این نیست. کیفیت فرش، ضامن بقا و ماندگاری آن تا سال‌های سال است. اما فرش خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین و مهمترین نشانه کیفیت فرش ماشینی، شانه و تراکم بالای آن است. بالا بودن شانه فرش یعنی مقاومت آن در برابر پاخوردگی و سایش افزایش می‌یابد؛ پس موقع خرید فرش، کیفیت آن را از روی تعداد شانه و تراکم‌های بافت بسنجید و سپس تصمیم بگیرید.

اما جنس الیاف مورد استفاده در بافت فرش نیز، ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. هر اندازه موادی که برای بافت فرش مورد استفاده قرار بگیرد باکیفیت‌تر باشد، فرش، مقاومت بیشتری در برابر رفت و آمد خواهد داشت. بهترین نخ برای بافت فرش مدرن ماشینی نخ‌های پلی استر، پلی پروپیلن و اکریلیک است که تمامی این نخ‌ها در محصولات فرش کاشان که در مرداس به فروش می‌رسند، وجود دارد.

قیمت فرش مدرن چند است؟

فرش مدرن، با قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. قیمت این فرش، به تراکم و شانه آن بستگی دارد؛ به علاوه نوع نخی که در بافت آن مورد استفاده قرار گرفته نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت فرش مدرن است.

گران‌ترین فرش‌های مدرن که در بازار به فروش می‌رسند، با استفاده از نخ‌های ابریشم مصنوعی و یا نخ‌های اکرولیک هیت ست شده بافته می‌شوند و تراکم بسیار بالایی دارند اما هر شخص با توجه به بودجه‌ای که دارد می‌تواند یکی از انواع این فرش کاشان ماشینی را برای منزل خود انتخاب نماید.

مزیت خرید از فروشگاه فرش مرداس

نحوه خرید اقساطی فرش مدرن و فانتزی

تمامی فرش‌هایی که در فروشگاه اینترنتی مرداس به فروش می‌رسند، از تولیدات کارخانه‌های برتر کاشان بوده که از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت مناسبی دارند.

· خرید هر گونه فرش از فروشگاه مرداس دارای شناسنامه و ضمانت نامه است.

· در فروشگاه مرداس، مشتریان با خیال آسوده می‌توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و آن را در هر نقطه از کشور که هستند دریافت نمایند چرا که علاوه بر امکان خرید اینترنتی، خرید حضوری با مراجعه به گالری‌های تهران و یا شیراز نیز میسراست.

· مهمترین مزیت خرید از فروشگاه فرش مرداس، خرید اقساطی فرش بدون ضامن و با کمترین کارمزد بوده که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1652812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =