حجت الاسلام شجونی معتقد است:احمدی​نژاد به آرمان امام خیانت نکرده اما در کارنامه​اش نمره منفی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام جعفر شجونی که در کافه خبر حضور یافته بود، در پاسخ به سوالی درباره حمایت گذشته و انتقاد فعلی وی از دولت و شخص رئیس جمهور، اظهار داشت:البته بنده همین الان هم از دولت حمایت می​کنم. منتها تا زمانی که به آرمان امام خیانت نکند. البته بخشی از عملکرد ایشان زیر سوال است. چون درباره اینکه 11 کجا بوده است توضیحی نمی​دهد و بعد از بازگشتش هم درس ولایت فقیه می​دهد! و نمی​گوید که چرا حرف رهبری را گوش نکرده؟

وی با اشاره به اظهار نظر پیشینش مبنی بر اینکه «سیاست نظام درباره رئیس​جمهور تعمیر و نگهداری است، نه تعویض»، تصریح کرد: ایشان نمره منفی در کارنامه​اش دارد، منتها به آرمان امام خیانت نکرده است و این روزها هم در هر  استانی به مردم خدمت می​کند.

شجونی در عین حال، خاطر نشان کرد: منتها حامیانش فروکش کرده​اند و بنده که هر جای ایران منبر می​روم، سوالاتی که مردم از ما می​کنند، نصفش از همین جنس است.

وی در پاسخ به اینکه پیش​بینی می​کنید در انتخابات آتی مجلس، حامیان ایشان رای لازم را کسب کنند یا نه؟، گفت: باور نکنید کسانی که با آرم احمدی​نژاد به انتخابات مجلس می​آیند، رای می​آورند. حیف شد ما دلمان می​​سوزد. چون ما که در جامعه با مردم هستیم و وقتی با دانشجویان یا مردم صحبت می​کنیم یا کاغذ به ما می​دهند و سوال می​کنند، نصفش در رد آقای احمدی​نژاد است و سوال می​کنند چرا ایشان نسبت به رهبری بی اعتنایی کرده است.

نظریه ولایت فقیه، نظام پارلمانی و نسبت آن با حکومت اسلامی، نتیجه دوره نهم مجلس شورای اسلامی، آینده جریان منتسب به رئیس جمهور، ماجراهای جریان انحرافی، اصلاح طلبان و حضور در انتخابات و... مجموعه  محورهایی است که در این گفت​وگوی دو ساعته و نیمه با این عضو جامعه روحانیت مبارز به بحث گذاشته شده است.

متن کامل گفت وگو خبرآنلاین با حجت الاسلام شجونی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

 /29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا از شیراز IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    1 0
    آقای شجونی چرا همیشه بی ادبانه صحبت می کنید؟ تعمیر رییس جمهور یعنی چه؟ اگه کسی شما را با یخجچال یا تلویزیون مقایسه کند خوشتان می آید؟ چرا فکر میکنید عقل کل وهمه چیز دان هستید ومردم نادان و نیازمند نصایح شما؟
  • بدون نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای شجونی خواهید دید همه کسانی که مدعی ولایت گرایی هستند واین روزها دو آتیشه برضد احمدی نژاد سخن سرائی می کنند و مثل همین دروغ آنلاین در کافه دروغش با شما صحبت می کنند چقدر رای مردم را دارند دیر نیست و خواهید دید که احمدی نژاد بود که رای مردم را برای عدالت خواهی داشت و اینانی که شما با آنها مصاحبه می کنید همه مزورانی بیش نیستند
  • ahmad US ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اگر احمدی نژاد صد بار دیگر نامزد انتخابات شود مردم به او رای می دهند و این کسانی که به دور از مردوم هستند و به خیال خود فکر می کنند در بین مردم جایگاهی دارند در انتخابات رسوا خواهند شد . ضمناً کارنامه احمدی نژاد هیچ نمره منفی ندارد و این شما ها بودید که با سیاه نمایی و حسادت می خواستید عملکردر دولت را منفی نشان دهید
  • بدون نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    1 0
    يعني راي ها ازقبل مشخص شده؟
  • بدون نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 2
    آقاي شجوني جنابعالي مرد محترمي هستيد ولي اجازه نمي دهيم آقاي دكتر احمدي نژاد را به دتمسخر بكشيد. اي كاش در زمان رياست هاشمي و خاتمي چنين جراًتي را داشتيد كه از دولتشان انتقاد كنيد .دولت هاشمي و خاتمي همان كاري با مرحوم سيد احمد خميني كردند كه شما براي آنها عددي نيستي ولي دكتر تنها نيست.
  • امیری IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای شجونی دانستن حلال و حرام دین هنر نیست ، هنر یک روحانی درک جوهره دین است یعنی برخورداری ازنجابت ، صداقت ، انصاف ، شجاعت ، هوشیاری و دشمن شناسی ( بخصوص گرگ در لباس میش شناسی ) ناشی از معنویت و عقلانیت .
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای شجونی نه به ان حمایتت. نه به این حرفهات. احمدی نژاد همچنان رئیس جمهور مکتبی است. شک نکن.
  • الف DE ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چرا نباید کشته شدن 30 نفر از هموطنان ما در تاریخ دوشنبه 9 مرداد و در شهرستان سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه بر اثر تصادف در جاده موسوم به جاده مرگ جایی در بین اخبار شما نداشته باشد؟!!!!! تو را به خدا به داد مردم این منطقه برسید این جاده ی لعنتی همه را کشت.مسئولان کجا هستند؟!! سالانه هزاران نفر در این جاده دوطرفه و بسیار شلوغ کشته می شوند.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقاي شجوني عزيز براي مردم تعيين تكليف نكنيد بگذاريد انتخابات بشود و ببينيد مردم به طرفداران احمدي نژاد راي ميدهند يا نه و ضمنا بدانيد با همه جوسازي ها عليه احمدي نژاد آنهم براي يك اشتباه كوچك مردم هنوز هم احمدي نژاد را از همه سياسيون ولايتمدارتر ميدانند
  • 007 IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چرا هر به كافه ي خبر شما مياد، از نقاط ضعف احمدي نژاد ميگه!!!!؟؟؟؟ اونوري ها رو هم بياريد تا ما بيشتر در مورد افراد و كار هاي بالا مطلع بشيم
  • منصور IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    یک محیطی داریم که به مساله باورهای ارزشی و تفکرات اعتقادی ما مربوط است. یک محیط دیگری هست که محیط اداری و مدیریت است. یک اختلافی ممکنست از سردرگمی از نحوه اجرای وظایف ناشی شود. چگونه میشود اختیار و مسئولیت و ابزار مدیریت را از کسی گرفت بعد یک لیست بلند بالا انتظارات تاریخی و بین المللی و سیاسی و اقتصادی را پیش روی او نهاد. نقش ها هم متفاوت است و به تبع نقش یک ریزه اختلاف سلیقه پیدا می شود. بدخواهانند که اینها را بزرگ می کنند.
  • عالی محمودی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چی شده؟؟؟ حالا احمدی نژاد بد شد؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اقای شجونی این مردم هستند که تصمیم میگیرند نه شما که الان به جای مردم تصمیم می گیرید.نظر مردم احمدی نژاد است و بس.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ظاهرا معیار سنجش افراد در نزد شما با شما یا بر شماست میباشد .توهین وافترا در اسلام درهر زمینه حرام میباشد.
  • امیر IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    اتفاقا بر عکسه اونا رای میارن