راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

ایسنا نوشت: در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح است از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.

موازی

نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان با عنوان «موازی» با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی روز یکشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ در مجموعه راگادید واقع در باشگاه انقلاب تهران گشایش خواهد یافت.
دراین نمایشگاه آثار ۲۲ تن از اساتید و هنرمندان هنرهای تجسمی به نمایش در می آید.
به گفته بهداد نجفی یکی از نقاط عطف در دوره کاری هنری هر هنرمند دستیابی به شیوه شخصی در فرم، محتوا و یا هردو جنبه است به نحوی که اثر وی خود حکم امضا را پیدا کند. در این نمایشگاه سعی شده آثاری از هنرمندان و اساتید با شیوه های شخصی منحصر به فرد به موازات یکدیگر در معرض تماشای عموم علاقه مندان قرار گیرد.

وی افزود: علیرغم تفاوت های فردی در رشته هنری، سبک و شیوه های شخصی خالقان اثر، نمایشگاه آهنگی منسجم داشته و چیدمان آثار مسیری یکپارچه و هدفمند را در پیش روی بازدید کنندگان قرار می دهد.
سعیده آرین مدیر هنری این رویداد هم گفت: هنرمندان معاصر می کوشند به واسطه خلق آثار هنری تعریفی شخصی از «اصالت» ارائه دهند. مفهوم «اصالت اثر» سبب شده هر هنرمند کانسپت و فضای شخصی را دنبال کند که «شبیه هیچکس» نیست. شبیه دیگری نبودن، شبیه خود بودن پدیده ای است که سابق بر این موضوعیتی نداشت، امروزه دغدغه هنرمند معاصر پیش و پس از خلق اثر هنری است.
وی افزود در نمایشگاه موازی آثار بیان گر «اصالت فردی» هنرمندان نقاش و مجسمه ساز ایرانی با نیم نگاهی به «اصالت جمعی» نمایش داده شده است.

این رویداد هنری که توسط موسسه هنری خوانش معاصر با مشارکت موسسه فرهنگی فرادید هنر فردا برگزار می شود تا ۱۹ مرداد ماه همه روزه از ۸ صبح تا ۸ شب در مجموعه راگادید پذیرای بازدید کنندگان است.

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

واگیره

نمایشگاه گروهی «واگیره» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۷۱۶۹۳

ببر

نمایشگاه گروهی «ببر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه.بلوار شهید اندرزگو.خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک ۱۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۶۷۰۷۲۶

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته


تن زار

«تن زار» نام نمایشگاه انفرادی طراحی است که در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ چهار مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته


تزکیه

نمایشگاه گروهی «تزکیه» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه لاله به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۶۰۴۹۲

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته


پیدایی

«پیدایی» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار فرخ صیدی اختصاص دارد و در گالری سو به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۴۶۴۵۱

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



از منظر مواجه با تجربه گری / شماره دو

«از منظر مواجه با تجربه گری / شماره دو» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری الا به نشانی تهران، ولیعصر/بالاتر از پارک ملت/روبروی جام جم/نبش کوی طاهری/شماره ۲۷۰۱//طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دو مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۹۱۲۶۲۲۰۲۹۳

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته


گهواره

نمایشگاه انفرادی «گهواره» که به نمایش آثار خداداد صیدی اختصاص دارد، در گالری سو (طبقه دوم) به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۴۶۴۵۱

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



گلخانه‌ی شماره ۲؛ خاطره‌ی جعلی

نمایشگاه انفرادی «گلخانه‌ی شماره ۲؛ خاطره‌ی جعلی» که به نمایش آثار مریم مهری اختصاص دارد، در گالری محسن به نشانی تهران، ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۵۵۳۵۴


باد ما را خواهد برد

نمایشگاه انفرادی «باد ما را خواهد برد» که به نمایش آثار سالومه مسچیان مقدم اختصاص دارد، در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



ماهی

«ماهی» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار هوناز آفاقی اختصاص دارد و در نگارخانه هوم به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، شماره۲، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۰۰۵۱۹۵

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



کروموزوم برتر

نمایشگاه گروهی طراحی، عکاسی، نقاشی و حجم «کروموزوم برتر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه مورا به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی خیابان اراک پلاک ۴۶ واحد ۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنج مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۶۴۹

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



تاریخ در قاب

«تاریخ در قاب» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در نگارخانه مس‌نگار به نشانی تهران، خیابان ملاصدرا، شیراز شمالی،کوچه حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۵۱۶۷۴

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته


اسپات

«اسپات» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته


حدّ

نمایشگاه انفرادی «حدّ» که به نمایش آثار رضا صدیقیان اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ مرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

رزونانس

«رزونانس» نام نمایشگاه گروهی است که در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ مرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

پویایی رنگ

«پویایی رنگ» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار منصور هندی اختصاص دارد و در نگارخانه نقش جهان به نشانی تهران، نیاوران، از میدان یاسر یه سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک ۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنج مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۳۵۲۷۰

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



در پس خط

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «در پس خط» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه احسان به نشانی تهران، اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ چهارم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۸۶۱۴۳

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



قصرهای نامرئی خیال

«قصرهای نامرئی خیال» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۸ مرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



باهم در خیالِ سینا ایران‌نژاد

رویدادِ «باهم در خیالِ سینا ایران‌نژاد» از جمعه ۳۱ تیرماه آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۴ مردادماه در گالریِ مجموعه‌یِ فرهنگانِ فرشته میزبان مخاطبان است. علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به آدرس تهران، خیابانِ فیاضی (شرق‌به‌غرب)، بعد از چناران، پلاکِ ۵۰ مجموعه فرهنگان فرشته مراجعه کنند. ورود برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



تابلو رنگ

نمایشگاه نقاشی «تابلو رنگ» با آثار مهزاد یزدیان و هنرجویان روز جمعه - ۳۱ تیرماه ساعت ۱۷ در نگارخانه گلستان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه گروهی با آثار نقاشی هنرمند خانم مهزاد یزدیان و هنرجویان وی با ۳۳ تابلو در ابعاد مختلف از۳۱ تیرماه به مدت یک هفته در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ ‌به فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند.
شماره تلفن هماهنگی: ۷۷۸۱۳۸۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1653412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =