سفر ۲۵ بازرگان عراقی به استان چهارمحال وبختیاری

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:۲۵نفر از بازرگانان عراقی در قالب فعالان اقتصادی به‌منظور تقویت سرمایه‌گذاری‌های مشترک با ایران وارد بام ایران شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، آیت‌الله احمدی روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی چهارمحال و بختیاری* در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد افزود افزایش روابط تجاری هیات‌های اقتصادی و بازرگانان عراقی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: ۲۵ نفر از بازرگانان عراقی در قالب فعالان اقتصادی به‌منظور تقویت سرمایه‌گذاری‌های مشترک با ایران وارد بام ایران شده‌اند.

وی افزود: به‌همین منظور باید روابط تجاری ایران با عراق و کشورهای همسایه بیشتر و تقویت شود.

احمدی تصریح کرد: در این راستا نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی چهارمحال و بختیاری از طریق ۲۸ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برپا و توانمندی‌های این استان در حوزه‌های مختلف علمی ارائه داده شد.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سالان گذشته ۲۵۰ هزار تن کالا از این استان به خارج از کشور صادر شد.
الله‌دادی تاکید کرد: ۷۵ درصد کالاهای صادراتی چهارمحال و بختیاری شامل لوازم‌خانگی، موکت، سیمان، خوراک آبزیان، پلاستیک، کولر و مخزن‌های گاز ال. پی. جی به مقصد عراق است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1653525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =