رابعه اسکویی: ایفای نقش‌های تکراری بس است

مهر نوشت: رابعه اسکویی بازیگر سریال «مستوران» درباره نقش خود در این سریال و نحوه همکاری‌اش با این مجمموعه توضیحاتی ارایه کرد.

رابعه اسکویی بازیگر شخصیت «طلا» در سریال «مستوران» درباره نقش خود در این مجموعه و پیوستنش به آن به خبرنگار مهر توضیح داد: سید جمال سیدحاتمی (کارگردان) و حمیده مقدسی (مسئول انتخاب بازیگران) از دوستان قدیمی من هستند، البته دلیل انتخابشان را نمی‌دانم ولی وقتی این دوستان من را انتخاب کردند، حتماً احساس کردند که می‌توانم از پس این نقش بربیایم.

وی ادامه داد: برای هر بازیگری نقش‌های متفاوت یک انگیزه است برای بهتر شدن، یاد گرفتن و به وجود آوردن کاراکتری جدید. من هم خیلی مشتاقانه بازی در این سریال را انتخاب کردم.

اسکویی با اشاره به چالش‌های خود برای ایفای نقش ساحره تصریح کرد: این نقش بسیار از من فاصله داشت، او زنی است که به راحتی جان آدم‌ها را می‌گیرد، همه مردم را مریض می‌کند و شخصیتی است که از من کاملاً دور است، به همین دلیل هم برای من سخت بود که به نگاه‌ها و مدل دیالوگ گفتن‌های این شخصیت برسم و این مسئله فشار زیادی را روی من وارد می‌کرد. البته طراحی گریم و لباس نیز به شدت به من کمک می‌کرد برای نقش‌آفرینی بهتر شخصیت طلا.

وی در پاسخ به اینکه چه بازخوردهایی پس از پخش «مستوران» داشته است؟ گفت: خوشحالم که مردم کار را دیدند و دوست داشتند، ولی چند روز پیش اتفاق جالبی برای من رخ داد که موقعیت بامزه‌ای ایجاد کرد. با عینک و ماسک برای خرید به فروشگاه نزدیک خانه‌مان رفته بودم، که متوجه شدم دو نفر داشتند در مورد سریال مستوران و به طور خاص نقش من صحبت می‌کردند و می‌گفتند پس رابعه اسکویی کجاست، چه زمانی وارد سریال می‌شود؟ من آنجا کمی خندیدم و گفتم به خدا من آمدم چطور من را نشناختید! و بعد توضیح دادم که من شخصیت طلا هستم. در کل خوشحالم این نقش تبدیل به شخصیتی شد که با نقش‌های قبلی من که مردم عادت به دیدن آن‌ها داشتند، متفاوت است.

وی درباره ایفای نقش‌های تکراری عنوان کرد: ما باید به همه بازیگران فضا بدهیم، من خودم واقعاً خسته شدم، بس است. من کار انتخاب بازیگر و بازیگردانی هم انجام می‌دهم و معتقدم که به بازیگران جدید در این حرفه احتیاج داریم چون از هر بازیگر مثلاً ۴ تا نداریم که شما برای انتخاب بین آن‌ها مردد بمانید. شما وقتی شخصیت اثر را می‌بینید، حس می‌کنید فقط مثلاً یک بازیگر است که به مدل این کاراکتر نزدیک است. این خیلی اتفاق بدی است و برای همین بازیگران از این سریال به آن سریال یا فیلم‌های سینمایی می‌روند. به نظر من مستوران این‌طور نیست و من دوست دارم با همه سریال‌هایی که در حال حاضر می‌بینیم فرق دارد و تیم بازیگران خوبی هم دارد.

اسکویی در پایان درباره بازیگران ناشناخته سریال نیز بیان کرد: معتقدم که چشم عادت می‌کند. اجازه دهید فصل دوم آن آماده شود، بعد چشم‌ها عادت می‌کند روی همین شخصیت‌های جدید. این واقعیتی است که من همواره به آن اعتقاد دارم و یاد گرفتم به همه چیز عادت می‌کنیم و این هم خوب است هم بد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1653978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =