کم کاری مسئولان در بحران سیل احتمالی یزد قابل اغماض نیست

استاندار یزد با اشاره به هشدار هواشناسی و بحران سیل احتمالی در اواخر این هفته، گفت: هرگونه کم‌کاری و کوتاهی قابل اغماض نخواهد بود و باید مدیران دستگاه مربوطه پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مهران فاطمی در ستاد مدیریت بحران استان یزد گفت: با توجه به هشدار وضعیت زرد و نارنجی هواشناسی که برای مناطق استان یزد اعلام شده باید قدم به قدم و مسیر به مسیر همه رودخانه ها و مسیرهای سیلاب در مناطق مختلف بازبینی شود و هیچگونه کوتاهی نباید صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسئله سیل پیش رو جدی است و در برخی از شهرستان‌های کشور نیز خسارات زیادی وارد نموده و لذا مرخصی افراد عضو ستاد مدیریت بحران استان و همچنین مرخصی همه دهیاران و بخشداران و فرمانداران لغو است

استاندار یزد گفت: باید همه تلاش خود را برای پیشگیری داشته باشیم تا خدای نکرده به اموال و خانواده ها خسارتی وارد نشود و اگر خدای نکرده در روستایی مشکلی پیش بیاید قابل گذشت نیست.

فاطمی ادامه داد: همچنین مسئله مهم اطلاع رسانی به مردم و هشدار سریع سیل است و به عموم مردم اطلاع رسانی لازم مخصوصا در تفرجگاهها و مناطق ییلاقی باید در اسرع وقت صورت گیرد.

استاندار یزد گفت: چون بنده تهران هستم لذا این نکات بصورت مجازی خدمت شما گفته شد تا خدای نکرده هیچ مشکلی پیش نیاید و همه مدیران مربوطه موظف هستند تا امکانات مورد نیاز را بکار گیرند .

محمد جواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این نشست گفت:با توجه به اینکه اردیبهشت ماه امسال نیز با سیل و مشکلاتی در استان مواجه بودیم لذا حتما نقاط مشکل دار، مجدد بازبینی و اقدامات لازم اندیشیده شود و بخصوص در سیل بندهای شهر یزد حتما آب منطقه ای و شهرداری یزد باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند همچنین در صورت نیاز از پتاسیل و توان گروه‌های جهادی و مردمی استفاده شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =