تله‌تئاتر «پیر وفا» جایگزین سریال «وضعیت زرد ۲»

شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم از شنبه ۸ مردادماه تله‌تئاتر «پیر وفا» را برای علاقمندان به مجموعه‌های نمایشی در جدول پخش برنامه‌های خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تله‌تئاتر «پیر وفا» به کارگردانی مجتبی یاسینی، تهیه‌کنندگی مسعود رسام و نویسندگی سعید آل رسول در سال ۱۳۶۴ تولید شده است.
در «پیر وفا» بازیگرانی چون اسماعیل سلطانیان، زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه، عبدالرضا اکبری، بهروز مسروری، علی عمرانی، جلیل فرجاد و عبدالرضا فیاضی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
از دیگر بازیگران سریال پیر وفا می‌توان به رضا خندان، مجید بهشتی و جواد پیشه‌گر اشاره کرد.
این مجموعه نمایشی درباره زندگی و فداکاری‌های «هانی بن عروه» است که جانش را برای کمک به یاران حسین بن علی (ع) و مسلم بن عقیل فدا کرد.

هانی بن عروه از محبان علی(ع) در کوفه بود که مسلم بن عقیل در خانه او ساکن می‌شود. جاسوسی به عنوان دوست وارد خانه هانی می‌شود و با دسیسه به هانی تهمت می‌زنند که قصد کشتن عبیدالله را داشته و ...

از دیگر عوامل این تله‌تئاتر می‌توان به کارگردان هنری: مجتبی یاسینی،
کارگردان تلویزیونی: بیژن صمصامی،
فیلمنامه: سعید آل رسول، تصویربرداران: اکبر عنبری، بیژن مؤمنی، جلال محمودزاده، مرتضی اصلان‌زاده و موسیقی: بیژن کامکار اشاره کرد.

این تله‌تئاتر از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

تله‌تئاتر «پیر وفا» جایگزین سریال «وضعیت زرد ۲»

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =