همایش مربیان طرح جهش تولید کشاورزی در شهرکرد

همایش مربیان طرح جهش تولید کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر جهانسوز مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر جهانسوز مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این همایش اظهار کرد: در راستای طرح جهش تولید و با توجه به توافقی که بین دولت و سازمان بسیج مستضعفین بوده، ما گسترده وسیعی از کشور را تحت پوشش طرح علمی سازی کشاورزی قرار داده ایم.

دکتر جهانسوز افزود: در این راستا طبق توافق طی ۳ سال ان شاءالله چیزی حدود ۱۰ میلیون هکتار از اراضی کشور تحت پوشش خواهند رفت و گام های مؤثری در زمینه خودکفایی گوشت قرمز توسط شبکه بسیج در کشور صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اجرای بیانات مقام معظم رهبری، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار مهندس بسیجی و جهادی در این طرح حضور دارند و ان شاءالله با توجه به حمایتی که وزارت جهاد کشاورزی و دولت محترم از این حرکت بزرگ که حدود ۷ سال در کشور شروع شده داشتند، امیدواریم تعداد حضور مهندسین بسیجی و جهادی به ۳۰ هزار نفر برسد و در زمینه محصولات استراتژیک و ۱۰ محصول باغبانی و همچنین برخی از محصولات مزیت دار با دیدگاه هوشمندسازی و همچنین دیدگاه پرکردن شکاف محصولی حرکت کنیم.

این همایش با حضور مربیان بسیج سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در سالن یاس مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =