فصل جدید تعامل بین فدراسیون پزشکی ورزشی و وزنه برداری

در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این دیدار که ظهر امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر نوروزی با اشاره به خدماتی که این فدراسیون دبه مجموعه ورزش کشور از جمله فدراسیون های المپیکی ارائه می کند، اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی در عمل خود را خادم جامعه ورزش کشور می داند و لذا با همه توان و ظرفیت خود به ارائه خدمت به ورزشکاران سراسر کشور می پردازد و در این راستا همکاری روسای محترم فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان حائز اهمیت است و خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی با مجموعه همکاران ستادی و استانی فدراسیون دارند.

دکتر نوروزی فدراسیون وزنه برداری را از جمله فدراسیون ها مهم و تاثیرگذار در عرصه بین المللی برای ورزش کشور توصیف کرد و خاطرنشان کرد: از توسعه تعامل با این فدراسیون در چارچوب قوانین و مقررات استقبال می کنیم.

در این دیدار سجاد انوشیروانی نیز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته فدراسیون وزنه برداری در دوران مدیریتی جدید گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره یار و یاور مجموعه ورزش کشور بوده و خدماتی که ارائه می کند شایسته قدردانی است.

وی افزود: امیدواریم در زمینه های مختلف از جمله آموزش، خدمات درمانی و... تعامل دو فدراسیون بیش از پیش توسعه یابد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =