۲ نفر
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
میز ناهارخوری خود را به چه سبکی بسازیم؟

میز ناهارخوری مرکز اتاق ناهارخوری محسوب می شود. شما در کنار خانواده وعده های غذایی خود را بر روی آن صرف می کنید. بنا به همین دلیل است که این میز بسیار بیشتر از مبلمان خانه مورد توجه قرار می گیرد و انتخاب آن هرگز یک انتخاب ساده نیست.

پس از انتخاب شکل میز به دنبال انتخاب سبک و متریال به کار برده شده برای ساخت آن باشید. برای دیدن طرح ها و سبک های مختلف میزهای ناهارخوری می توانید از سایت وود دی بازدید نمایید. تمامی محصولات ما از متریال درجه یک ساخته شده اند. با توجه به کیفیت بالایی که این میز ها دارند می توانید از آن ها برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.

انواع سبک های مختلف میز ناهارخوری

سبک مدرن

هدف سبک مدرن ایجاد فضاهای باز و تمیز می باشد. طراحان این سبک با ایجاد بافت های متضاد فضایی طبیعی را به خانه شما می آورند. اغلب برای رویه های میزهای ناهارخوری از متریال چوب و یا سنگ مرمر استفاده می کنند. برای ایجاد سبک مدرن نیاز است که برای پایه های میز از پایه های فولادی استفاده شود. البته گاهی طراحان برای تنوع از پایه های شیشه ای و یا چوبی نیز بهره می برند. یعنی شما در اکثر مبلمان و میز های ناهارخوری مدرن می بینید که از رنگ های خنثی و خاکی استفاده شده است. چرا که رنگ های خنثی و روشن باعث می شوند تا فضا بزرگ تر و روشن تر دیده شود.

میز ناهارخوری خود را به چه سبکی بسازیم؟

ویژگی های میزهای ناهارخوری سبک مدرن

سبک کلاسیک

سبک دیگری که در طراحی میز ناهارخوری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سبک کلاسیک می باشد. اگر می خواهید یک میز ظریف، جذاب و لوکس داشته باشید حتماً باید میزی خریداری کنید که دارای سبک کلاسیک باشد. مبلمان و میز های ناهارخوری طبق این سبک بیشتر دارای رنگ های ملایم و خنثی مانند طلایی نقره‌ای کرم می باشند. سایه های این رنگ ها باعث می شوند تا اتاق غذاخوری شما عمق زیبایی داشته باشد. اگر برای قرار دادن میز ناهارخوری فضای بزرگی در اختیار دارید حتماً از سبک کلاسیک استفاده کنید. چرا که این سبک یک دکور چشم ‌نواز و خاص را به فضای دکوراسیون خانه شما می بخشد. عموماً میز های کلاسیک را از متریال چوب تهیه می کنند. چرا که طراحی بر روی چوب بسیار ظریف و جذاب می باشد. اگر قصد دارید که یک میز کاملاً متفاوت سفارش دهید تاکید کنید که آن را به سبک کلاسیک با رنگ براق برای شما تولید کنند.

میز ناهارخوری خود را به چه سبکی بسازیم؟

ویژگی های میز های ناهارخوری و خرید میز ناهار خوری

سبک مینیمالیسم

ویژگی های مهم این سبک ایجاد یک فضای مرتب، منظم و بدون شلوغی است. هدف از طراحی این سبک این است که خانه خود را با همه چیزهایی که دوست دارید احاطه کنید. برای دکوراسیون طبق این سبک نیاز است که میز ناهارخوری، کفپوش ‌ها، رنگ دیوار ها، پرده ها و سایر مبلمان رنگ های خنثی داشته باشند. رنگ های سفید، خاکستری، قهوه ای، بژ و آبی بهترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون با سبک مینیمالیسم می باشند. مزیت عمده میز های ناهارخوری سبک مینیمال این است که به دلیل سادگی و ظاهر زیبایی که دارند تا مدت ها ترند هستند. همچنین اگر شما علاقه مند باشید که دکوراسیون داخلی خانه، ویلا و سایر مکان های دیگر را با سبک های دیگر طراحی کنید باز هم می‌توانید از میز ناهارخوری مینیمال بهره ببرید.

سبک روستیک

ویژگی متفاوت میز های ناهارخوری سبک روستیک رویه چوبی آن ها می باشد. که معمولاً این رویه چوبی را از چوب بلوط و یا کاج به دلیل استحکام و دوام بسیار بالای آن می سازند. در حالی که می توان رویه این میز را از چوب جدید و نو ساخت ولی استفاده از چوب اصلاح شده فضایی طبیعی‌تر را در دکوراسیون خانه شما ایجاد می کند و باعث می شود تا میز شما کاملاً منحصر به فرد به نظر برسد. به علاوه اگر دوست دار محیط زیست و طبیعت باشید می دانید که استفاده از چوب اصلاح شده بسیار بهتر از استفاده از چوب بکر است. چرا که برای تهیه چوب اصلاح شده نیاز به قطع درختان نیست.

میز ناهارخوری خود را به چه سبکی بسازیم؟

انواع میز های ناهارخوری

خرید میز ناهارخوری از سایت وود دی

پس از انتخاب سبک مورد نظر حال باید به دنبال جایی باشید که دقیقاً آن چه را که می خواهید برای شما تولید کند. شما با خرید از طریق سایت woodday.ir وود دی از نظر قیمت و کیفیت بهترین انتخاب ممکن را انجام داده اید. محصولات ما در طرح های متنوع و گسترده ای ارائه شده اند تا شما بتوانید انتخابی راحت داشته باشید. از طرف دیگر اگر سبک خاصی و یا محصول چوبی خاصی مانند رگال لباس، دراور چوبی،آینه قدی.... مورد نظر شما است می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما میز انتخابی خود را سفارش دهید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =