تمهیدات ترافیکی پلیس راهور قزوین در ایام پایانی دهه اول محرم

رئیس پلیس راهور استان قزوین از در نظر گرفتن تمهیدات ترافیکی در ایام پایانی دهه اول محرم در محل‌های تردد هیئات‌های مذهبی و برگزاری مراسمات عزاداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ مهرداد حسن‌پور، رئیس پلیس راهور استان قزوین با تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) اظهار کرد: باتوجه به پراکندگی مکان‌های برگزاری مراسمات عزاداری در شب‌های پایانی دهه اول محرم امسال درسطح شهر، تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و امامزاده‌ها اندیشیده شده، در این ایام همکاران بنده در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسمات عزاداری را تامین می‌کنند.

او ضمن درخواست از مسئولان هیئات برای همکاری با پلیس، افزود: ایستگاه‌های صلواتی، باید به‌ گونه‌ای احداث شود که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین و تردد وسایل نقلیه فراهم نشود.

سرهنگ حسن‌پور گفت: بحمدالله همکاری و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئات‌های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: تردد کامیون‌ها در معابر منتهی به برگزاری مراسمات از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۰۱:۰۰ ممنوع است و به عزاداران توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره هستند، هنگام عبور در سطح سواره‌رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط حرکت کرده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

او همچنین افزود: از امروز مورخ ۱۵مرداد ماه از ساعت۲۰ خیابان نادری به سمت میدان آزادی و تقاطع شهربانی و همچنین از سه‌راهی اسد آبادی به سمت خیابان انصاری و از چهارراه بازار به سمت مولوی و چهارراه انصاری مسدود است.

رئیس پلیس راهور قزوین در پایان بیان کرد: در شب و روز عاشورا کلیه مسیرهای منتهی به امام‌زاده حسین از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی، تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری و نهایتا تقاطع شهربانی، تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایرانگاز به سمت سلامگاه مسدود است و تمام تلاش خود را در این ایام به کارمی‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری‌ها را تامین و تداوم‌دهنده راه سرور وسالار شهیدان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =