بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت روز خبرنگار

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگاربیانیه صادر نمود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری متن بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل می باشد:

امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبنیی است. «مقام معظم رهبری»

«۱۷ مرداد روز خبرنگار» یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی همچنین شهیدان والامقام آوینی، صارمی و شهرانی و ... است، که وارد سنگر آگاهی و اندیشه شدند تا از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنند و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم می آورند.

به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، خبرنگاران در مسیر ملت و خدمت به مردم حرکت می کنند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی)، آگاه سازی نسبت به مقوله های حساس از اهداف کار رسانه هاست.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار1401 با ایام محرم حسینی، مجاهدت های اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران عزیز در میدان جنگ نرم که الگوگرفته از پیام رسان کربلاست را ارج می نهیم و قدردان تلاش های شبانه روزی شما در سنگر «جهاد تبیین» هستیم، امید است با همکاری و هم افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب به خوبی انجام د هیم و لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام عصر(عج) بنشانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =