حمله مجازی هواداران پرسپولیس به آقای مدیر

خبر ورزشی نوشت: تأخیر در خرید مهاجم خارجی باعث شده که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به محمد محمدی حمله کنند!

کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی که به دلیل سابقه بازی در استقلال انتقادات زیادی از محمد محمدی دارند، علیه معاون ورزشی باشگاه موضع گرفته، حتی پا را فراتر گذاشته و خواهان اخراجش شدند.

شاید دلیل اصلی آن مصاحبه‌های متوالی محمد محمدی و وعده مذاکره و خرید قریب‌الوقع مهاجم خارج بوده باشد اما هر چه هست، معاون باشگاه پرسپولیس به تنهایی عامل تأخیر در تقویت خط حمله این تیم نیست.

این در حالی است که تیم‌های رقیب پرسپولیس برای تقویت خود در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن خارجی خریده‌اند و همین اتفاق خشم طرفداران این تیم را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    چرا
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    تا زمانی که این دو باشگاه مردمی از زیر سیتره فدراسیون و سیاستهای که به دنبال منافع و بهره‌برداری های سیاسی خودشان هستند کاسه همین کاسه و آش هم همین آش بیشتر انتظار نمیتوان داشت بخار چهار تا رأی در زمان انتخابات. که آقایان خود را استقلالی و پرسپولیسی می‌نامند و یک مشت ساده لوح هم فکر میکنن این افراد دلسوزی برای این دو تیم میکنن باید گفت زهی خیال باطل آنها فقط به دنبال دلال بازی و به بهانه این دو تیم از خزانه بیت المال پولهای کلان خارج کرده و میکنند اما بازهم این بازیکنان و مربیان و زحمت کشان تیم هستند که بخاطر عشقی که به این دو تیم دارند باید حسرت بخورن و آقایان لذت ببرن چرا دست از سر این دو تیم برنمی دارند این خود قصه هزار و یک شب است و رمانی دنباله‌دار اگر قانونی تصویب شده چرا به صورت درست و شفاف اعلام نمی‌کنند فقط بدهی های که البته خوردن های که داشته و دارند مانع کار است
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    اخراج محمد محمدی
  • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    محمدی یه کیسه کش خودشوزدی به مریضی میخواد پرسپولیس خراب منه