۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مسئله ای است که این روزها افرادی زیادی به آن می اندیشند.

اکثر خانم های ایرانی به نظم و سلیقه خودشان در خانه اهمیت می دهند. به طورکلی می خواهند همه ابعاد و وسایل در کنار هم به صورت بهترین قرار گیرد. در همین بابت جهت خرید وسایل منزل اساسی و تجهیزات مورد نیاز جهت چیدمان دراتاق نشیمن یا مهمانی کلیه تلاش خود را به کار می گیرند. اما درپایان به نتیجه ای که می خواهند و انتظارش را دارند نمی رسند. در این هنگام است که نتیجه می گیرند تا با یک طراح دکوراسیون داخلی مشورت کنند تا طراحی دیزاین منزلشان را انجام دهد.

اما هنگامی یک مشکل بزرگتر پیش می آید که چیدمان یا آراستن با نقص و اصولی همراه بوده و به درستی انجام نشود و ما در این حالت فکر کنیم که همه چیدمان و به بهترین و مناسب ترین حالت ممکن قرار دارد. با اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی بهتر است که آشنا شویم تا بتوانیم طراحی داخلی بی نقصی داشته باشیم.

اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی منزل

اغلب در زمان خرید وسایل و یا نوع آراستن آن ها دربخش اتاق نشیمن اشتباهاتی رخ خواهد داد که موجب ایجاد آشفتگی و شلوغی محیطی و باعث نارضایتی دربین اعضای خانواده می گردد.

این شلوغی از عدم وجود یک جریان باثبات و پایدار به وجود می آید. کافی است برای بازگرداندن یک شرایط نرمال این اشتباهات و خطاها را رفع کنیم. اما چگونه؟

اصلاح دکوراسیون داخلی

نخستین اشتباه به مهمترین بخش طراحی داخلی یعنی مبلمان مربوط است. چون به هر میزانی که راه را درست طی کرده باشید، انتخاب اشتباه در هنگام خرید مبلمان می تواند اصول اجرایی را زیر سوال ببرد. در ابتدا خرید مبلمان سایز و رنگ بندی آن و دیگر فاکتور خرید آن مورد بحث قرار می گیرد.

در هنگام خرید مبلمان فقط محو زیبایی و مدل آن نشوید،چرا که،حتی اگرزیباترین مبل را که داشته باشید،اما با سایزمبلمان نامتناسب روبه رو باشید،نمی تواند از نوع آن مبل درمحیط رضایت خاطر داشته باشید.

هزینه و دکوراسیون داخلی منزل

هزینه های چینش منزل به سبک و سلیقه دلخواه شما مسئله ایست که شما را در چینش منزل محدود می کند. اما نگران نباشید راه حل شما در ادامه مطلب نهفته است. مسأله مهم دیگر در چینش و مبلمان، موضوع درجه کیفیت و نوع بافت مبلمان است. فراموش نکنید برای خانه های که متراژ پایین دارند، لازم نیست که از مبلمان بزرگ با هزینه های بالا استفاده کنید. شما می تواند با خرید مبل دو نفره و دو صندلی تک نفره اتاق میهمانی را بسته به نیاز و هزینه کنار گذاشته شده، مبله کنید.

دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون داخلی

در موضوع دکوراسیون داخلی بعد از تصمیم گیری همه مراحل گفته شده در این مقاله، در مبحث مبلمان منازل شما، نوع رنگ بندی مبل نیز به کار می آید که نسبت به دیگر مسائل پر رنگتر خواهد بود. زیرا که نوع رنگ بندی و نوع بافت مبل، مدل و سایز آن در هنگام خرید اصولی مطرح و قابل تامل است. لذا پیش از خرید مبلمان و پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی منزلتان در رابطه با رنگ بندی منزل با دیگر اعضای خانواده به توافق برسید.

رنگ در طراحی داخلی

مبحث رنگ در طراحی داخلی مبحث بزرگ و قابل بحثیست که در ادامه مقاله به آن می پردازیم. هر رنگ در طیف را می‌توان به عنوان رنگ زنده یا خنثی طبقه‌بندی کرد، به این معنی که دارای دمای بصری است. اما آنها همچنین می‌توانند دمای فیزیکی ایجاد کنند که به ما احساس گرما یا خنکی بدهد. رنگ‌ها همچنین می توانند بر احساسات ما تأثیر بگذارند، آنها می‌توانند آرام بخش یا محرک باشند.رنگ‌ها می توانند خاطرات خاصی را تحریک کنند یا بر خلق و خوی تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، وقتی به تعطیلات کنار دریا فکر می‌کنید، چه رنگ‌هایی به ذهن‌تان می رسد؟ رنگ‌ها همچنین می‌توانند استرس را پس از یک روز کاری سخت از بین ببرند یا به شما کمک کنند به آرامی بخوابید. بسیاری از مردم معنی یا تاثیر رنگ های خنثی یا زنده را در خانه خود درک نمی‌کنند و بنابراین فقط از رنگ‌های سفید یا بژ استفاده می‌کنند که رنگ های خنثی هستند. رنگ‌های زنده همچنین می‌توانند حس روشنایی و کنتراست را ایجاد کنند. بنابراین یک پالت رنگ زنده مهم است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون و طراحی داخلی با هالی سارن

دکوراسیون داخلی هالی سارن یک مجموعه بزرگ با بیش از یک دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی با بروزترین و مدرن ترین متدهای دنیا است. مجموعه ما با بر خورداری از کارخانه و نیروهای کار مجرب این امکان را به شما می‌دهد که از محصولات خریداری شده با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =