۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
خرید گوشی هوشمند با تخفیف باور نکردنی!

اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند هستید، می‌توانید از مجموعه کاملی که فروشگاه مقداد آی تی برای‌تان فراهم کرده است، دیدن کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، می‌توانید مجموعه کامل و متنوعی از گوشی‌های هوشمند از برندهای متعدد مانند سامسونگ، شیائومی و اپل را داشته باشید. کافی است که از بین آن‌ها به بررسی‌ها و مقایسه بین محصولات توجه کرده و در نهایت با سلیقه و نیاز خود، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

تنوعی عالی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین گوشی‌های هوشمند در این سایت ارائه می‌شود و با مقایسه متوجه خواهید شد که کمترین و مناسب‌ترین قیمت هم نسبت به سایت‌های دیگر ثبت شده است. خرید گوشی هم‌اکنون به نیاز اساسی تبدیل شده است و زندگی بدون گوشی هوشمند، تقریبا بی معنا خواهد بود. شما برای پیشبرد ارتباط با اطرافیان و دوستان، کار و همچنین سرگرمی، به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. گوشی پر کننده اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن است و از لحاظ علمی و تفریحی می‌توانید به امکانات آن دسترسی پیدا کنید. با گوشی هوشمند، نیاز به خرید خیلی از اقلام اضافی هم کاهش پیدا می‌کند.

هگنام خرید گوشی هوشمند باید به فاکتورهای زیادی در کنار قیمت توجه کنید. هر گوشی که قیمت پایینی داشته باشد، لزوما بهترین انتخاب نیست. حتما به طراحی و مشخصات فنی گوشی‌ها توجه کرده و ببینید که کدام یک تامین کننده نیاز شما است. گوشی‌های ارزشمند بازار را می‌توانید تا چند سال بدون نیاز به تعویض مورد استفاده قرار دهید. اینجاست که خرید شما ارزش بالاتری خواهد داشت. ما هم در ادامه قصد داریم که یک سری فاکتور مهم هنگام خرید گوشی هوشمند را بررسی کرده و به چند مدل اشاره کنیم.

اهمیت باتری

از آن‌جایی که گوشی هوشمند یک دستگاه همراه محسوب می‌شود و ما در موقعیت‌های مختلف آن را همراه خود داریم، ظرفیت باتری باید تا حد امکان بالا باشد. برترین گوشی‌های امروزی می‌توانند از یک الی دو روز کامل امکان استفاده از گوشی را بدون نیاز به اتصال به شارژر فراهم کنند. هر چه قدر که این بازه زمانی طولانی‌تر باشد، چرخه شارژ باتری هم دیرتر پر شده و می‌تواند بیشتر از باتری سالم گوشی خود استفاده کنید. بنابراین، حتما هنگام خرید به باتری گوشی توجه کرده و فراموش نکنید که شارژر گوشی هم مجهز به فناوری Fast بوده و در سریع‌ترین زمان بتواند گوشی ۱۰۰ درصد را به شما تحویل دهد.

هر چه قدر که گوشی هوشمند دارای ظرفیت باتری بیشتری باشد، می‌توانید در موقعیت‌های مختلف راحت‌تر آن را حمل کرده و از خدماتش استفاده کنید. دیگر نیازی به حمل شارژر یا پاور بانک نداشته و هنگام بازگشت به منزل، می‌توانید اقدام به شارژ آن کنید. گوشی‌های برتر بازار مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا و آیفون ۱۳ می‌توانند حتی با استفاده زیاد هم حداقل یک روز ماندگاری باتری را به همراه داشته باشند. گوشی شیائومی هم در زمینه باتری چیزی کم و کسر نداشته و توانسته که ماندگاری بالایی را حتی برای محصولات میان‌رده خود فراهم کند.

خرید گوشی هوشمند با تخفیف باور نکردنی!

قیمت گوشی‌های هوشمند

وقتی که صحبت از قیمت به میان کشیده می‌شود، باید همراه با آن به مشخصات فنی هم اشاره کنیم. مشخصات فنی هر چه قدر هم بالا باشد، اگر با قیمت مناسبی روانه بازار نشود، لزوما با شکست مواجه خواهد شد. گوشی شیائومی دوره‌ای به این معضل گرفتار شده بود و با ارائه مشخصات فنی برتر اما قیمت نامناسب، در نهایت نتوانست که فروش بالایی را تجربه کنید. گوشی شیائومی در سری A به یک فرمول برنده دست پیدا کرده و هم‌اکنون می‌بینیم که در رقابت با شیائومی و هواوی در بازار میان‌رده، عملکردی عالی از خود نشان می‌دهد.

با خرید آیفون 13 پرو مکس هم ممکن است که چنین حسی داشته باشید. چرا که قیمت این گوشی بسیار بالا است و مخصوصا در کشور ما، تنها قشر خاصی می‌توانند به سراغ خرید آن بروند. اما اگر نگاهی به امکانات و ویژگی‌های گوشی بیندازید، پرداخت این قیمت بیشتر منطقی‌تر می‌شود. این گوشی از بهترین دوربین در بین گوشی‌ها برخوردار بوده و تراشه قدرتمندی هم دارد که هیچ کدام از تراشه‌های اسنپ دراگون نمی‌توانند در بنچمارک آن را شکست دهند. این گوشی حتی از باتری و صفحه نمایش خوبی هم استفاده کرده و تمام نقاط ضعف گذشته اپل را هم برطرف کرده است. در همین راستا، حتما به خرید آیفون 13 پرو مکس فکر کرده و تا چندین سال نیاز به خرید مجدد را فراموش کنید.

سری A سامسونگ

یکی از سری‌های بسیار خوبی که قدمت چندان زیادی هم نداشته، اما در همین مدت زمان کم به محبوبیت در بین کاربران دست پیدا کرده، سری A است. گوشی سامسونگ سری A محصولات خود را در دسته میان‌رده و پایین‌رده روانه بازار کرده و عمدتا هم رقابت با شیائومی را در اهداف خود دارد. برخی از این گوشی‌ها، مشخصات فنی مشابه با سری پرچم‌دارها را دارند، اما با قیمتی بسیار کمتر در اختیار شما خواهند بود.

این سری در سه دسته A3، A5 و A7 روانه بازار می‌شوند که به ترتیب ارزان‌ترین تا گران‌ترین گوشی‌های این سری هستند. گوشی‌های سری A7 معمولا نزدیک‌ترین حالت را به گوشی‌های پرچم‌دار سری S داشته و حتی در طراحی هم از مواد مشابه با آن‌ها بهره می‌برند. این گوشی‌ها را با قیمتی مناسب و رقابتی می‌توانید در بازار پیدا کنید. امیدوار هستیم که این سری در آینده بهتر از همیشه عمل کرده و سهم بازار بیشتری را در تمام نقاط جهان داشته باشد. از آن‌جایی که اپل در این رده حضور موفقی ندارد، سامسونگ و شیائومی بیشتر سهم بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته‌اند.

خرید گوشی هوشمند با تخفیف باور نکردنی!

خرید از مقداد آی تی

علاقه‌مندان به خرید گوشی‌های هوشمند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، به مجموعه کامل و بی نظیری از تنوع در بازار موبایل دسترسی داشته باشند. امکان خرید آیفون 13 پرو مکس در کنار گوشی‌های هوشمند دیگری از برند سامسونگ و شیائومی و سایر برندها فراهم می‌شود. امکان مقایسه قیمت‌ها و نقد و بررسی محصولات در سایت وجود داشته و خریدی مطمئن و ایمن را می‌توانید در نهایت تجربه کنید. کافی است که بودجه و سطح نیاز خود را تعیین کرده و با استفاده از فیلترهای موجود در سایت، در نهایت به گزینه نهایی خود دست پیدا کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =