ابطال انتخابات شورای شهر گرمدره تأیید شد

نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان برگزاری انتخابات شورای شهر گرمدره متأسفانه تخلفات گسترده‌ای صـورت گرفت که قابل اغمـاض نبـود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مهدی عسگری» روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه گفت: به دلیل این تخلفات هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان متشکل از نمایندگان استـان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد ابطال این انتخابات را به هیئت مرکزی نظـارت ارائه‌ و پس از بررسی اسنـاد و مدارک این ابطال تأیید شد.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراض تعدادی از کاندیداها، پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری تشکیل و متأسفانه بدون هیچ ضرورتی، دستـور موقـت مبنی بر تشکیل شورا در این شهر صادر شد که مورد اعتراض قاطبه مردم قرار گرفت.

عسگری افزود: با پیگیری‌های جدی و مداوم و حمایت مردم سرانجام دادگاه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری حکم تأیید نظر هیئت نظارت و ابطال انتخابات شورای شهر گرمدره را صادر نمود.

وی تصریح کرد: هرچند گذشت یکسال برای چنین موضوعی که مستقیما با حقوق عامه مرتبط است زمان زیادی است و تشکیل شورا با دستور موقت شهر را دچار چالش‌ها و مشکلات زیادی کرده است اما در عین حال به سهم خود تلاش کردیم که حتی‌المقدور از تضییع بیشتر حقوق مردم جلوگیری شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =