دانلود قسمت سیزدهم سریال یاغی (قسمت 14 و 13) و قسمت چهاردهم سریال یاغی

قسمت سیزدهم یاغی به همراه قسمت چهاردهم سریال رایگان و کامل به عنوان قسمت 13 و 14 سریال یاغی با لینک مستقیم با کیفیت عالی و حجم رایگان منتشر شد.

دانلود سریال یاغی قسمت سیزدهم ، چهاردهم به کارگردانی محمد کارت و پخش از فیلیمو جزو بهترین مجموعه های نمایش خانگی از ابتدا تا الان به حساب می آید.

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی

طراح گریم: محسن دارسنج

دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی

تعداد قسمت ها : 20

ژانر : اجتماعی، درام

لینک دانلود قسمت سیزدهم یاغی + قسمت چهاردهم

***

برای دانلود قسمت 13 و 14 سریال روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت 13 و 14 ----> دانلود سریال یاغی

***

دانلود قسمت سیزدهم سریال یاغی (قسمت 14 و 13) و قسمت چهاردهم

خلاصه داستان قسمت سیزدهم و چهاردهم یاغی

پس از کشته شدن شیما توسط طلا در قسمت قبل خانواده بهمن به دردسر بزرگی می افتند. جاوید چون آدرس عاطی را ندارد دیگر احترامی به بهمن نمی گذارد و از آنها بسیار دلخور می شود. جاوید می‌خواهد به تیم برود تا بتواند بعدها، زمانی‌که قهرمانِ استانی و کشوری شد و به تیم‌ملی راه یافت، همراهِ تیم به آلمان برود و آن‌جا دوباره ابرا را بیاید. این سریال با نگاهی آزاد به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش ساخته شده است. یاغی داستان پسری است به نام جاوید که تلاش می‌کند تا از کنار همه سختی‌ها و بدبیاری‌هاراهی برای خودش باز کند و موفق شود.

بازیگران سریال

آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…

دانلود قسمت سیزدهم سریال یاغی (قسمت 14 و 13) و قسمت چهاردهم

معرفی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با ژانر کمدی یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی است. کارگردانی سریال آفتاب پرست به عهده ی برزو نیک‌نژاد یکی از کارگردان‌ها و نویسندگان سینما و تلویزیون ایران است که کارنامه قابل دفاعی دارد. اگرچه او در سال‌های پایانی دهه ۱۳۸۰ فعالیت سینمایی خود را آغاز کرده اما جرقه کارنامه هنری او از ابتدای دهه ۱۳۹۰ بود. برزو نیک نژاد که اغلب با سریال و فیلم های کمدی شناخته می شود. از نیک نژاد در سینما فیلم های «لانه زنبور» و «دوزیست» را به یاد داریم و علاقه مندان به سریال نیز «دردسرهای عظیم» را از این کارگردان به یاد دارند.

خلاصه داستان سریال

جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) دو رفیق خفت گیر هستند که سعی می کنند در این عرصه بهترین باشند اما از شانس بدشان گیر می افتند. در زندان جمال ادعا می‌کند که تا به حال چندین پورشه‌سوار را خفت کرده و به همین دلیل به جمال پورشه مشهور می‌شود.

بازیگران سریال

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان،‌ حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، با هنرمندی:گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی و …

لینک دانلود سریال آفتاب پرست

***

برای دانلود تمامی قسمت های سریال روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود تمامی قسمت ها ----> دانلود سریال آفتاب پرست

***

معرفی سریال خون سرد

سریال خون سرد با ژانری متفاوت محصول امسال نمایش خانگی است. خون سرد با هنرنمایی بازیگران برجسته ای همچون سارا رسول زاده، سارا بهرامی، امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست است. سریالی که قرار است ترابی کارگردانی کند درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند.

تهیه کننده: بهمن کامیار

نویسندگان: علیرضا عطااله تبریزی

کارگردان: امیر حسین ترابی

لینک دانلود سریال خون سرد

***

برای دانلود تمامی قسمت های سریال روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود تمامی قسمت ها ----> دانلود سریال خون سرد

***

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =