پیام رئیسی درپی درگذشت همسر سرلشکر خلبان شهید

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، آورده است: این مادر مومنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.

رئیس جمهور در این پیام تسلیت با بیان اینکه درگذشت بانوی فداکار مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر گرامی شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر فراوان شده است، ادامه داد: بی‌تردید رشادت‌ها و قهرمانی‌های مجاهدانی همچون خلبان شهید اردستانی در مقاطع حساس دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سایه همراهی‌ها و حمایت‌های بی دریغ چنین بانوان صبور و فداکاری بود که عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

پیام رئیسی درپی درگذشت همسر سرلشکر خلبان شهید

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور اضافه کرد: اینجانب با عرض تسلیت به خاندان گرامی اردستانی، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا(س) و برای همه بازماندگان معزز صبر و بردباری مسألت دارم.

براساس این گزارش، حاجیه خانم منیرالسادات اردستانی پس از عمری مجاهدت در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی روز گذشته بر اثر ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران دار فانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.

قرار است پیکر آن مرحومه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) تشییع و به خاک سپرده شود.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =