عامل شهادت مامور پلیس در استان هرمزگان دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از بازداشت عامل شهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین, «سرهنگ موسی»، عرب معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان هرمزگان گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد آسمانی شد.

وی افزود: این شهید والامقام در چهاردهم مردادماه در حین انجام ماموریت در درگیری با قاچاقچیان و در اجرای ایست و بازرسی موقت جهت کنترل و توقیف خودروهای حامل قاچاق ، یکی از عاملان قاچاق عرصه را برخود تنگ دیده و با سوءقصد با خودرو به این مامور تلاشگر حمله‌ور شد که منجر به محروحیت شدید وی شد و در نهایت علی‌رغم تلاش‌های پزشکان، روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مراسم تشییع ستوان سوم شهید سیروس میرحسنی امروز پنجشنبه بیستم مردادماه از بندرعباس بر دستان همرزمان وی و مردم شهیدپرور استان برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در زادگاه خود در بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد به خاک سپرده می‌شود.

موسی عرب خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی کار آگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان حاجی‌آباد، در اوایل بامداد امروز قاتل این شهید والامقام با همکاری همه جانبه پلیس آگاهی شهرستان داراب استان فارس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و انجام اقدامات قانونی و قضایی در دستور کار قرار دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =