روزهای امید آفرین در حوزه های فرهنگی و هنری در انتظار جزیره کیش

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از طرح های نوآورانه و خلاق حمایت می شود و اعتقاد داریم با توجه ویژه و دستور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های فرهنگی هنری روزهای خوب و امید آفرینی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : یاسر شاه پیری در آئین تجلیل از اصحاب رسانه با بیان این که از طرح های نو آورانه و خلاق حمایت می کنیم، گفت: در حوزه اطلاع رسانی ادبیات و محدودیت های جزیره شرایط را به گونه ای فراهم کرده که اطلاع رسانی گسترده جهت آگاهی بخشی به عموم جامعه در تمام حوزه ها باید به نحو مطلوب انجام شود.

یاسر شاه پیری در خصوص ایجاد فضای همدلی و شور و نشاط بیشتر میان مسوولان و اصحاب رسانه از برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی می تواند به کاهش استرس و امید آفرینی خبرنگارن در راستای آگاهی بخشی به عموم جامعه تاثیر گذار باشد.

شاه پیری افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان در نظر دارد با اجرای آموزش شهروندی، آموزش و فرهنگ رانندگی و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی برای ارتقاء فرهنگ جزیره کیش گام های موثری بردارد.

شاه پیری بر لزوم اهمیت آموزش تاکید کرد و گفت: ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی، خبرنگاران برای پیشرفت در حوزه اطلاع رسانی باید به ابزارهای جدید اطلاع رسانی نیز مجهز شوند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص متولی رسانه ها در جزیره کیش گفت: امر اطلاع رسانی به طور مستقیم از سازمان توسط مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل انجام می شود و صدور مجوزرها نیز بر عهده معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش است.

شاه پیری در بخش دیگری از سخنان خود در حوزه آموزش، خاطر نشان کرد: برای نخستین بار دوره های آموزشی برای نانوایان سطح جزیره کیش در راستای ارتقاء کیفیت نان برگزار شد.

محمد نیکجو در این نشست با اشاره به همت، همدلی و اتحاد همه مردم به ویژه نقش مهم رسانه ها که می تواند به عنوان الگویی در سطح کشور برای حل مشکلات موجود مطرح شود تاکید کرد.

محمد نیکجو افزود: چه بسا یک خبری دنیا را به سوی حق هدایت می کند و یک خبری شمار زیادی از مردم را به سمت باطل هدایت می کند.

نیکجو با خطاب به اصحاب رسانه محلی، تاکید کرد: برای ایجاد اتحاد، انگیزه، شور و نشاط و امید آفرینی به هم کمک کنیم و سازمان در حوزه های اجرایی، تصمیم گیری درست، خدمت و مشورت بیشتر به کمک رسانه ها نیاز دارد.

وی اظهار داشت: در برخی از مسائل ملی برای حفظ و تامین منافع جزیره کیش با تلاش مضاعف و اتحاد می توانیم مشکلات را حل کنیم.

نیکجو با بیان این که خبرنگارها در این میان خیلی مظلوم واقع شدند، با اشاره به سخنان حاتمی کیا، گفت: زمانی که جنگ آغاز شد مردم برای دفاع از میهن خود در جبهه ها حضور یافتند و هر کدام آنها به غیر از فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه درجه ای دریافت کردند.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس فعالیت های زیادی داشتند و توانستند حقانیت جوانانی که برای دفاع از اسلام در جبهه ها حضور یافته بودند به تصویر بکشند از این رو حرفه خبرنگاری بسیار حائز اهمیت و دشوار است.نیکجو با بیان این که شرایط بسیار ویژه ای در جزیره کیش حاکم است، گفت: وقتی که در یک جنگ نا برابر اقتصادی و در تحریم اقتصادی هستیم همه کشور تحت الشعاع قرار گرفته است، این جنگ اقتصادی شاید در خیلی از جاها جایگزین در برخی از حوزه ها داشته باشد ولی در جزیره برای بسیاری از موضوعات جایگزین نداریم و ایثاری که مردم در برابر سختی های ناشی از جنگ اقتصادی متحمل می شوند مشکلاتی هستند که در حوزه های مدیریتی و برخی کم کاری ها در کنار تحریم و جنگ اقتصادی قابل توجه می باشد و بر ما واجب است ضمن قدردانی از مردم با تمام توان سعی در حل مشکلات داشته باشیم.

گفتنی است در آئین تجلیل از اصحاب رسانه کیش به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار که شامگاه چهارشنبه نوزدهم مرداد در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، اصحاب رسانه در این نشست با بیان دغدغه ها و مشکلات خود خواستار انسجام بخشی و کمک برای رفع مشکلات این قشر در حوزه های مختلف شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =