۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
اجرای قانون  حدنگار در استان قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از تشکیل کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار ( کاداستر) در دادسرای مرکز استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین در رابطه با تشکیل کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار (کاداستر)، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت هفته قوه قضاییه مبنی بر تثبیت مالکیت افراد بر اراضی ملی، دولتی، زراعی، موقوفه، شهری و روستایی و اجرای قانون حدنگار، اظهار کرد: برهمین اساس دادسرای مرکز استان قزوین اقدام به تشکیل کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار( کاداستر) در استان کرده است.

او افزود: این کارگروه در جهت اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) و مقابله با پدیده زمین‌خواری و کاهش دعاوی در این حوزه با توجه به نگاه ویژه معظم رهبری به این حوزه و مقولۀ پیشگیری از وقوع جرم و دستور رئیس قوه قضاییه بر اتمام حدنگاری در تمامی ابعاد و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، دولتی، زراعی، موقوفه، شهری و روستایی و همچنین به منظورتحقق سند تحول قضایی و همسویی با سیاست‌های تحولی قوه قضاییه تشکیل شده است.

رجبی گفت: یکی از معاونین دادستان قزوین به عنوان سرپرست کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار ( کاداستر) تعیین شده است تا با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های متولی اجرای قانون حدنگار؛ نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود برای اجرای این قانون درسطح استان قزوین اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری شده تا استان قزوین اولین استانی باشد که تا پایان سال‌جاری قانون حدنگار را به طور کامل در سطح استان اجرا می کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =