ارتباط بین مردم و مسئولان با رسانه قدرتمند میسر می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: با رسانه قدرتمند ارتباط بین مردم و مسئولان میسر می‌شود لذا باید در مکتب عاشورا و راه حسین‌بن علی(ع) با بصیرت حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی و زینبی و تجلیل از خبرنگاران برتر مطالبه‌گری، استکبارستیزی و فعالان حوزه سپاه و بسیج که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه استان در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: با رسانه قدرتمند ارتباط بین مردم و مسئولان میسر می‌شود لذا باید در مکتب عاشورا و راه حسین‌بن علی(ع) با بصیرت حرکت کنیم.

او افزود: زمانی که اباعبدالله‌الحسین، حج نیمه‌تمام را رها کرد برای جنگ خروج نکرد بلکه در منزلگاه‌های مختلف که متوقف شد با کاروان‌ها و مردم چهره‌به‌چهره صحبت می‌کرد و صیقل شمشیر به رخ کسی نکشید و برای مردم تبیین می‌کرد که چرا بیعت با ظلم را نمی‌پذیرد.

سردار آتانی گفت: روز واقعه در کربلا قطعه‌ای از زندگی اباعبدالله(ع) بوده و نباید در آن نیم‌روز حادثه بمانیم. انقلاب جنس عاشوراست و نگذارید در توقفگاه زمان بمانیم، ما از عاشورای۸۸ عبور کردیم و خاکریزها را پشت سر گذاشتیم و افق آینده سربازان ولایت ریشه‌کردن رژیم غاصب فلسطینی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تقبیح توهین به سردار بزرگ اسلام شهید حسین همدانی توسط میر فتنه، ادامه داد: این پیر مفلوک هنوز عقده عاشورای۸۸ را دارد، فتنه۸۸ هرگز دعوای خانواده هاشمی با دیگران نبود بلکه دعوا بین قبیله حق و باطل بود، آنان که در روز عاشورا بیانیه دادند و به خیمه اباعبدالله(ع) حمله کردند، حرمت‌ها را شکستند و ریزش‌های زیادی را برای انقلاب رقم زدند و امروز در اوج وقاحت طلبکار انقلاب و مردم هستند.

او بیان کرد: اگر زینب کبری(س) در همان ابتدا مسئولیت جامعه را برای روشنگری به عهده نمی‌گرفت همه‌چیز تمام شده بود، دوستداران عاشورا زمین جدید برای مقابله با کفر خلق می کنند، امام زمین جدید برای مبارزه تعریف می‌کرد و امام سال۴۲، تسخیر لانه جاسوسی، بیت‌المقدس، پاوه، کربلای۵ و قطعنامه۵۹۸ متفاوت است و با عاشورا می‌توان به پیشرفت‌های محال رسید و باید به قافله امام عاشورا برسیم، عاشورا محضر زنده شدن امت و بشریت است.

این مقام مسئول افزود: عملکرد اصحاب رسانه باید به گونه‌ای باشد که آن را با پول، اسب و شمشیر مانند عبدالله‌بن حر جوفی مقایسه نکنند تا هرجا شما خبرنگاران را دیدند باید در چهره شما انفلاب تجسم شود و همه ما در توقفگاه‌های دنیا هستیم که برای نسل بعد روایت می‌شویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هشدار به موقع، برای آگاهی می‌تواند یکی را در خط امام شیعه قرار دهد، شما نیز باید با هشدارهای به موقع نیرو به جبهه انقلاب اضافه و عناوین، هشدارها و تیترهای شما اگر به جا باشد می‌توانید خیلی‌ها را در جبهه انقلاب وارد کنید.

سردار آتانی ادامه داد: در واقعه عاشورا خیلی‌ها با دیدن امام(ع) جنب و جوش فراوان داشتند اما به امام معصوم یاری نرساندند فقط نمایش دادند که دوستدار امام هستند.

این مقام مسئول با اشاره به برخی جسارتی‌های بی‌پایه نسبت به جایگاه شهید سرافراز سرلشگر همدانی تصریح کرد: جسارتی شد به سرلشکر همدانی، او را در جبهه مقاومت دیدم، او سردار بی‌افتخار نیست بلکه سرداری با افتخارات فراوان است و ما منتظران صف طولانی شهادتیم و آرزوی رسیدن به آن نقطه را داریم، به قله افتخار ما اهانت شده است به قله خیالی آن‌ها می‌زنیم.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه تصریح کرد: سردار همدانی طراحی و شناسایی در عملیات بیت‌المقدس را به عهده داشت. وقتی در فتح‌المبین در کنار آقای سردار شهبازی قرار گرفت به سردار همدانی گفت: افق ما فتح اسراییل است، این خاکریز را نبینید، ما از این خاکریزها عبور کردیم که آن تصویر ماندگار متوسلیان با انگشت اشاره در تاریخ جنگ ثبت شد.

او با اشاره به خدمات شهید همدانی در سوریه گفت: سردار همدانی در سوریه کار شناسایی و اطلاعات برای آزادسازی حلب را بر عهده داشت. همسر و فرزندان خود را به سوریه آورده بود و می‌گفت: امام حسین(ع) همه اهل بیت خود را به معرکه آوردند من هنوز برادرها، برادرزاده ها، خواهر، خواهرزاده و خیلی از خویشان را نیاورده‌ام.

این مقام مسئول افزود: سردار شهید همدانی به همسرش نارنجک داد که اگر داعش وارد شد جانانه دفاع کنید و شهید شوید، همسر و فرزندانش در هفت کیلومتری خط نبرد بودند تا سال۹۴ پوتین از پای خود در نیاورد و هیچ اندوخته‌ای برای دنیای خود باقی نگذاشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان خطاب به صادر کنندگان بیانیه فتنه گفت: شما توهین به این مرد بزرگ می‌کنید؟ آدرس به شما می‌دهیم دانه درشت‌های شما را در سوریه، عراق و لبنان در هم شکستیم، در بوکمال و حلب قدرت‌مردان و یاران همدانی را به دشمن شیطان‌صفت آمریکا تحمیل کردیم که سنگش را به سینه می‌زنید، شما در فتنه۸۸ مانده‌اید و ما از شما عبور کرده‌ایم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =