اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور

تسنیم نوشت: مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

علیرضا کریمیان با اشاره به انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده است.

وی افزود: داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه 22 مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در این اصلاحیه و اضافات به دفترچه‌ها، اطلاعات لازم درباره مصوبه جدید هیئت محترم وزیران درخصوص آیین‌نامه اجرایی ماده (70) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

کریمیان خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی جدید اقدام کنند. اطلاعات لازم در این خصوص در سایت سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=7880 منتشر شده است و داوطلبان باید این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

روش‌های عجیب تقلب برخی از داوطلبان کنکور؛ دوربین روی کفش!

ارائه تسهیلات ویژه به رتبه‌های دو رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۱

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =