نقش پلیس‌راه استان در کاهش تصادفات غیرقابل انکار است

دادستان قزوین گفت: نقش پلیس راه در کاهش تصادفات، تلفات و صدمات جاده‌ای غیرقابل انکار است و طی سال گذشته سوانح جاده‌ای استان کاهش چشم‌گیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس‌راه استان قزوین، اظهار کرد: نقش پلیس‌راه در کاهش تصادفات، تلفات و صدمات جاده‌ای غیرقابل انکار است و بحمدالله طی سال گذشته سوانح جاده‌ای استان با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی کاهش چشم‌گیری داشته و از این حیث تلاش‌های عوامل پلیس راه و زحمات شبانه‌روزی آن‌ها جای تقدیر دارد.

او افزود: اقدامات پیشگیرانه به‌خصوص شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و همچنین نصب یا بروزرسانی دوربین‌های کنترل سرعت در سطح جاده‌های استان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا سوانح جاده‌ای ناشی از مشکلات راه‌ها به حداقل برسد.

رجبی گفت:‌ نقاط حادثه‌خیز توسط پلیس راه استان شناسایی و احصاء شود و در اختیار دادستانی قرار گیرد تا در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه از سوی دستگاه قضایی پیگیری شود و با هماهنگی دستگاه‌های متولی مرتع شود.

گفتنی است؛ دادستان قزوین در این بازدید شبانه که حدود ۳ساعت به طول انجامید در جریان مسائل و مشکلات مربوطه به حوزه پلیس راه استان قزوین قرار گرفت و مقرر گردید این موضوعات به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =