قسمت اول ۱ سریال خون سرد به همراه زمان پخش و لینک دانلود

لینک دانلود قسمت ۱ سریال خونسرد، قسمت ۴ آفتاب پرست، قسمت ۱۵ سریال یاغی، قسمت ۲۵ سریال جیران و قسمت ۳ شبکه مخفی زنان!

سریال های داستان واکینگ دد، خانه اژدها، ارباب حلقه ها، فصل پنجم سرگذشت ندیمه و فصل سوم سریال نیز آماده پخش هستند که لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در این سایت دریافت کنید! ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد.

- قسمت ۱ سریال خون سرد

به گزارش سایت کول دانلود ، خونسرد – Khonsard Serial نام جدیدترین سریال نمایش خانگی می باشد که به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی امیر حسین ترابی تهیه و تولید شده است. این سریال جنایی-پلیسی از ۲۸ مردادماه در سایت کول دانلود پخش می شود.

شما می توانید قسمت ۱ سریال پلیسی و هیجان انگیز خون سرد را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

دانلود قانونی: قسمت اول سریال خون سرد

بازیگران خون سرد چه کسانی هستند؟

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد هنرپیشه های سریال خونسرد می باشند.

موضوع و داستان سریال خونسرد

امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد.

- قسمت ۴ سریال آفتاب پرست

قسمت اول ۱ سریال خون سرد به همراه زمان پخش و لینک دانلود

شما می توانید قسمت ۴ سریال آفتاب پرست و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

دریافت لینک: قسمت چهارم سریال آفتاب پرست

بازیگران آفتاب پرست چه کسانی هستند؟

در این سریال تماشایی، آتیلا پسیانی , امیرحسین رستمی , باران کوثری , پژمان جمشیدی , حسن پورشیرازی , حمیدرضا آذرنگ , شبنم قربانی , غلامرضا نیکخواه , گوهر خیراندیش , روشنک گرامی , سولماز غنی , سیاوش چراغی‌ پور , گلاره عباسی , حسن زارعی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

موضوع و داستان سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! این سریال کمدی در واقع داستان دو رفیق خفت گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از بی عرضگی و بدشانسی گیر پلیس می‌ افتند و به زندان می‌ روند. جمال در زندان به همه می‌ گوید که در سطح یک فقط پورشه‌ سوار خفت کرده‌ اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌ شود و…

در قسمت های گذشته آفتاب پرست چه گذشت؟

قسمت سوم آفتاب پرست با دستگیری و سپس بیمارستان رفتن جمال پورشه به دلیل اصابت گلوله از فرد اختلاسگر همراه بود. ولی وقایع به نحوی رقم خورد که پلیس ها بدین گونه برداشت کردند که جمال در حال مبارزه با دزدان و سارقین بیت المال بوده است و از او استقبال نیز به عمل می آوردند. در جیب های وی تسبیح و یک مقاله ضدفساد دیده بودند و به همین خاطر این تصور را از او داشتند، تا جایی که از جمال استقبال چشمگیری به عمل می آید و او را تا حد یک قهرمان بالا می برند!

- قسمت ۱۵ سریال یاغی

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

قسمت اول ۱ سریال خون سرد به همراه زمان پخش و لینک دانلود

شما می توانید قسمت ۱۵ و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک دانلود: قسمت ۱۵ سریال یاغی

در قسمت های پیشین یاغی چه خبر؟

در قسمت ۱۲ نیز بالاخره بهمن خان موفق می شود که شیما را به دام بیندازد ولی نمی توانند از او جایی که عاطی را مخفی کرده است را بفهمد. در ادامه مشاجرات طلا و شیما، بحث شدت گرفته، تا جایی که در یک آن، طلا عصبی شده و به سمت شیما شلیک می کند و به این ترتیب شیما کشته می شود. با این حساب کار برای پیدا کردن عاطی سخت تر از پیش می شود. ولی در قسمت ۱۳ یاغی، بهمن خان با مشاهده محتویات کیف شیما پی به این موضوع می برد که وی با اتومبیل به بیمارستان آمده بوده است. بنابراین ماشین وی را بازرسی می کنند و تنها چیزی که در آن پیدا می کنند یک رسید مربوط به سفارش پیتزا می باشد که از همین سرنخ به عاطی می رسند. قسمت ۱۴ یاغی بیشتر با اتفاقات حواشی داستان همراه بود. عاطی به نزد نامزد خود می رود ولی نمی تواند وی را ببیند، چرا که او به دلیل پاس نشدن چک (به خاطر این که پول هایش را به حساب عاطی انتقال داده بود) به زندان افتاده است و حالا بیم این می رود که عاطی قصد دور زدن او را داشته بوده است، در حالی که همگان می دانیم که عاطی در این مدت به وسیله شیما گروگان گرفته شده و در بند بوده است. در ادامه طلا برای جبران سختی های این مدت که به عاطی گذشته بود، او را به نزد رضا صادقی می برد تا وی از عاطی تست هنگ درام که ساز محبوب او بوده است، بگیرد. حال باید دید که در قسمت ۱۵ یاغی چه اتفاقاتی قرار است که بیفتد. پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه تماشای قسمت ۱۵ یاغی را از دست ندهید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =