اراضی غیرفعال در شهر جدید سهند خلع ید می شوند/ سوءاستفاده از 2800 قطعه کاربری عمومی

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند از صدور اخطار خلع ید برای اراضی عمومی غیرفعال در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، غلامرضا اقبالی اظهار داشت: اراضی دارای کاربری عمومی غیرفعال، اگر تا یکماه نسبت به اخذ پروانه ساخت اقدام نکنند، خلع ید می شوند.

وی از سوءاستفاده ۲۸۰۰ قطعه اراضی دارای کاربری های عمومی در سهند خبر داد و گفت: در خصوص سینما، سالن تئاتر و مراکز فرهنگی در حق شهر جدید سهند خیانت شده است.

اقبالی ادامه داد: در بهترین نقاط شهر مسئولان وقت دلسوزانه اراضی ورزشی، فرهنگی، درمانی و ... را جهت احداث به افراد واگذار کرده اما مورد سواستفاده قرار گرفته اند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند تصریح کرد: طبق قانون شهرهای جدید، کاربری های عمومی واگذار شده در صورت تخلف و عدم فعالیت، خلع ید و به افراد دیگر فروخته می شود.

اقبالی در ادامه با اشاره به مشکل نبود دوربرگردان در مسیر ۱۵کیلومتری تبریز-سهند اظهار داشت: علاوه بر احداث دوربرگردان در فاصله ۴ کیلومتری سهند به تبریز، طرح شبدری تقاطع شهرک فناوری از سمت تبریز به سهند احداث می شود.

وی از تخلف در واگذاری زمین بیمارستان 300 تختخوابی سهند پرده برداشت و گفت: درحالیکه گروهی به نام خیر برای احداث بیمارستان زمین رایگان دریافت کرده بودند، مشخص شد تصمیم دارند نسبت به احداث بیمارستان خصوصی اقدام نمایند.

به گفته اقبالی، این زمین نیز از مالکیت افراد یاد شده خلع و قرار است برای احداث بیمارستان با خدمات نرخ دولتی در اختیار سرمایه گذار دیگری قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =