۱ نفر
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
آشنایی با روش‌های تعویض پنجره های قدیمی

راه کارهای مفید برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید UPVC آبایان پروفیل

امروزه به لطف وجود پروفیل یو پی وی سی و شیشه‌های دوجداره در بازار، فرایند تعویض پنجره‌های قدیمی و جایگزینی آن‌ها با سازه‌های زیباتر و البته پربازده‌تر بسیار راحت و ارزان شده است.

تعویض پنجره‌های قدیمی یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از افراد معمولا با فرارسیدن اوج گرما و یا سرما درطول سال به فکر آن می‌افتند. پنجره‌های قدیمی معمولا موجب اتلاف دمای مطلوب داخل اتاق می‌شوند و این موضوع باعث شده تا چالش‌هایی نظیر روشن کردن مداوم سیستم گرمایش و سرمایش و عدم پایدارای دمای مطلوب همیشه در خانه وجود داشته باشد.

این در حالی است که امروزه استفاده از پنجره‌های دوجداره متصل به پروفیل‌های UPVC یکی از بهترین راهکارها برای تعویض پنجره‌های قدیمی به شمار می‌روند چرا که علاوه بر قیمت مناسب، سطح امنیت و آسایش را نیز در خانه‌ها افزایش می‌دهند.

از طرف دیگر می‌توان تعویض پنجره‌ها و استفاده از شیشه‌های دوجداره دارای پروفیل‌های UPVC را یک سرمایه‌ گذاری اقتصادی طولانی مدت به حساب آورد، چرا که در طولانی مدت علاوه بر ایجاد آرامش به دلیل وجود عایق‌های صوتی، میزان مصرف انرژی را کاهش داده و باعث می‌شود تا هزینه‌ مربوط به روشن بودن مداوم سیستم‌های تهویه در خانه‌ها کاهش پیدا کند.

پروفیل‌های UPVC درب و پنجره‌ آبایان به لطف ماندگاری و بازدهی بسیار بالا، بهترین گزینه‌ برای نصب در خانه‌ها به حساب می‌آیند. محصولات آبایان پروفیل به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که امکان ساخت هرگونه درب و پنجره‌ای را داشته باشند و از طرف دیگر فرایند نصب آن‌ها بسیار سریع و آسان است. همین موضوع باعث می‌شود تا افرادی که تصمیم به تعویض درب و پنجره‌های قدیمی خانه‌های خود را دارند، بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون وجود چالش‌های مختلف مانند طولانی شدن فرایند تعمیرات در خانه، امکان استفاده از پنجره‌ها را داشته باشند.

پروفیل UPVC چیست و چرا در ساخت پنجره‌های دوجداره به کار می‌رود؟

UPVC در حقیقت حالت سخت‌ شده ماده‌ پلی ‌وینیل کلراید است که در بسیاری از بخش‌های ساختمان‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروفیل UPVC که در ساخت درب و پنجره‌های دوجداره به کار می‌رود، به پروفیل‌ها و پانل‌هایی اشاره می‌کند که ۸۰ تا ۸۵ درصد از ماده‌ تشکیل ‌دهنده‌ آن‌ها پلی ‌وینیل کلراید است. این ماده با مواد دیگر نظیر استبلایزرها ترکیب شده و به سازه‌هایی بادوام، ماندگار و مقاوم تبدیل شده است.

امروزه در بیشتر ساختمان‌های مدرن از پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود و این پروفیل‌ها هم برای ساخت پنجره‌ها و هم به عنوان محافظ آن‌ها به کار می‌رود. این موضوع باعث شده تا بخش‌های کناری درب‌ها و پنجره از لحاظ ایمنی، عایق بودن صوتی و حرارتی در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشند و در عین حال روند استفاده از آن‌ها بسیار آسان و ساده باشد.

گروه تولیدی آبایان پروفیل با به کارگیری بهترین فرمولاسیون UPVC و PVC در کنار طراحی انواع مقاطع و پانل‌های لازم برای درب‌ها و پنجره‌های دوجداره، امکان ساخت و نصب سریع آن‌ها را در ساختمان‌های نوساز یا در حال استفاده فراهم کرده است.

به ‌کار بردن مواد مناسب باعث شده پنجره‌ها و درب‌های نصب شده برای سالیان سال در برابر انواع شرایط آب و هوایی سخت و دشوار در فصول مختلف سال مقاوم باشند و بهترین بازدهی ممکن را از خود در برابر اشعه UV خورشید، گرد و غبار، مواد اسیدی و بازی نشان دهند. بر همین اساس درب‌ها و پنجره‌ها می‌توانند در تمامی شرایط، در برابر نفوذ سرما، صدا و گرد و غبار مقاومت کنند. از طرف دیگر ظاهر این پروفیل‌ها در طول زمان تغییر نخواهد کرد و نور آفتاب، بارش باران و استفاده از مواد شوینده تغییری در رنگ آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

قیمت پروفیل درب و پنجره بسته به اندازه، کارایی و نوع آنها ممکن است متفاوت باشد، در صورتی که تمایل به تعویض پنجره‌های قدیمی و نصب پنجره‌های دوجداره دارید، می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی‌های فروش آبایان پروفیل، قیمت و هزینه‌ تمام شده برای نصب این پروفیل‌ها را همراه با شیشه‌های دوجداره مناسب برای آن‌ها دریافت کنید.

images_1660462689.jpg

پروفیلUPVC آبایان - مقاومت بالا، مواد اولیه درجه یک و کیفیت ماندگار

محصولات گروه صنعتی آبایان با استفاده از بهترین مواد اولیه و فرمولاسیون اختصاصی تولید می‌شوند. این گروه تولیدی با به کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته تمام‌ اتوماتیک فرایند میکس مواد اولیه را با اندازه‌گیری دقیق وزن انجام داده و پس از نگهداری و استراحت مواد ترکیب شده در سیلوهای مخصوص، مواد اولیه را از طریق پروسه‌ای ویژه به خط تولید انتقال می‌دهد.

انجام تست‌های مختلف صنعتی و آزمایش‌های مقاومت، این اطمینان را برای آبایان پروفیل و مصرف ‌کنندگان ایجاد می‌کند که محصولات تولید شده در بهترین شرایط و بهترین کیفیت ممکن آماده استفاده هستند.

همین موضوع باعث شده گروه تولیدی آبایان «مقاومت بالا - مواد اولیه درجه یک و کیفیت ماندگار» را به عنوان شعار خود انتخاب کند و مفتخر به تولید محصولاتی باکیفیت باشد. علاوه بر این، شرکت تولیدکننده این محصولات برای ارائه اطمینان کافی به مصرف‌ کنندگان امکان دریافت ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه‌ مربوط به درب و پنجره‌ها را نیز فراهم کرده است تا افراد، با خیالی آسوده امکان تعبیه و نصب پنجره‌های دوجداره‌ دارای پروفیل‌های UPVC را در واحدهای ساختمانی خود داشته باشند.

images_1660462705.jpg

محصولات تولید شده توسط آبایان پروفیل شامل پروفیل سش درب و پنجره، پروفیل مولیون ثابت، پروفیل زهوار تک‌جداره و دوجداره، پروفیل سش پنجره و پروفیل فریم می‌شوند. تنوع مقاطع تولید شده این امکان را ایجاد می‌کند تا افراد بسته به نوع طراحی، معماری و دکوراسیون مدنظر خود بتوانند درب و پنجره‌ها را سفارش داده و آماده نصب و بهره‌برداری کنند.

با توجه به این موضوع انواع پنجره‌ دوجداره‌ آرک ‌دار، فرانسوی، بازشو، کشویی، فولکس‌ واگنی، بازشوی تک ‌حالته و دوحالته، پنجره‌های دارای کوپل زاویه‌دار، پنجره کلنگی و تاشوکشویی امکان ساخت و طراحی را در ابعاد مختلف دارند و می‌توان همگی آن‌ها را با استفاده از پروفیل‌های مختلف تولید شده توسط شرکت آبایان طراحی و آماده‌ نصب کرد.

علاوه بر این موارد، پروفیل اکونومی آبایان گرین که با قیمتی مقرون به صرفه‌تر تولید شده امکان بهره‌مندی تمامی ابعاد از پنجره‌های دوجداره با بهترین امکانات و سازگاری با تمامی استانداردها را فراهم آورده است که این گام مهم می‌تواند در آینده منجر به افزایش تمایل برای استفاده از پنجره‌های دوجداره و اصلاح الگوی مصرف انرژی میان عموم مردم شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =