استاندار سمنان: خبرنگاران موثرترین‌ مولفه برای اطلاع رسانی‌عملکرد نظام و دولت‌ هستند

استاندار سمنان گفت:خبرنگاران‌ به عنوان پل ارتباطی بین‌ مسئولان و مردم، بهترین‌ و موثرترین مولفه برای اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت برای آحاد اقشار جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین‌ تکریم‌ و تجلیل از خبرنگاران شهرستان گرمسار در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری خورشید تابان گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سلیمانی و همدانی، گفت: امنیت، عزت و آرامش امروز ما مدیون‌ جانفشانی و ایثارگری های شهداست.
وی تاکید کرد: ما مکلف هستیم قدردان تلاش های شبانه‌روزی خبرنگاران باشیم.
استاندار سمنان‌خاطر نشان کرد: سرعت‌، دقت و صحت خبر، سه مولفه اصلی برای اطلاع رسانی و خبررسانی‌ مطلوب‌ است.
وی در ادامه بیان داشت: دغدغه های و مطالبات مطرح شده خبرنگاران در این‌آیین، بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.
هاشمی تصریح کرد: پیگیری امور مرتبط با احداث جاده گرمسار، سیمین دشت، فیروزکوه، آبرسانی به‌ گرمسار، افزایش اعتبارات به ویژه در سطح‌ ملی و سایر موارد از این دست اقداماتی بود که‌ با تلاش نماینده مردم شهرستان‌های‌ گرمسار و آرادان صورت گرفت.
استاندار سمنان ضمن‌ بیان اینکه خبرنگاران در استان همواره‌ مورد احترام بوده و خواهند بود، افزود: خبرنگاران‌ بازوی قوی و توانمند برای‌ مدیران‌ هستند و لذا درب اتاق‌ هیچ‌ مدیری در استان به ویژه در دولت‌ مردمی آیت الله رئیسی برای خبرنگاران‌ نباید بسته‌ باشد.
استاندار سمنان در پایان گفت: اقدامات در حوزه های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸‌ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان های‌گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در شهر جدید ایوان کی، اجرای مصوبات سفر ریاست‌محترم جمهور به استان و پرداخت‌ تسهیلات قرض الحسنه از قبال سفر ریاست‌ جمهور به استان ازجمله‌ موارد صورت‌گرفته‌ است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =