انتقال هافبک هلندی به جمع سرخ پوشان منتفی شد

ورزش سه نوشت: بر اساس گزارش‌ها تاریخ نهایی اعلام شده از طرف منچستریونایتد به بارسلونا برای پذیرش پیشنهاد انتقال فرانکی دی‌یونگ منقضی شده و انتقال ستاره هلندی به باشگاه انگلیسی منتفی است.

بر اساس اعلام یک رسانه هلندی بعد از چند ماه کش و قوس در پرونده انتقال فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا به منچستریونایتد، این پرونده بسته شده است. گفته می‌شود مخالفت شخصی دی‌یونگ با پیشنهاد 75 میلیون یورویی یونایتد اصلی‌ترین دلیل پاسخ ندادن بارسلونا به این پیشنهاد بوده است.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد از زمان به‌دست گرفتن سکان هدایت این تیم تلاش زیادی کرد تا هافبک هموطنش را از بارسا به اولدترافورد منتقل کند. رسانه هلندی دی‌تلگراف مدعی شد یونایتد در آخرین پیشنهادی که به کاتالان‌ها ارائه کرد مبلغ 75 میلیون یورو را به‌عنوان بیشترین مبلغ مورد قبول خود پیشنهاد داد و تاریخی هم به‌عنوان آخرین تاریخی که حاضر است منتظر پاسخ بارسا بماند؛ در اختیار باشگاه کاتالان گذاشت.


این رسانه هلندی می‌گوید تاریخ اعلام‌شده از طرف یونایتد سپری شده و باشگاه انگلیسی پرونده انتقال دی‌یونگ را بسته است. در این شرایط، چلسی مهم‌ترین گزینه‌ای است که بارسلونا برای فروش ستاره هلندی در اختیار دارد. البته اگر مدیران بلوگرانا بتوانند هافبک هلندی‌شان را به ترک باشگاه قانع کنند.

دی‌یونگ در اولین دیدار فصل جدید بارسلونا به میدان رفت. بازی‌ای که بارسا مقابل رایو وایه‌کانو انجام داد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =