برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با حضور معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد مراسم روز خبرنگار و آیین تجلیل از خبرنگاران در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین فائزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به تقارن روز خبرنگار سال جاری با دهه نخست محرم و عاشورای حسینی این مراسم در روز چهارشنبه ۲شهریور۱۴۰۱ ویژه همه خبرنگاران و اهالی رسانه استان برگزار می‌شود.

فائزی گفت: این آیین گرامیداشت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار می‌شود و اطلاعات تکمیلی در خصوص ساعت و محل برگزاری مراسم نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین علت تاخیر در برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار را تعدد برنامه‌های عزاداری اباعبدالله (ع) تقارن با عاشورای حسینی و بهره‌مندی از حضور میهمانان برجسته در جهت برگزاری وزین این رویداد بیان کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =