معاون سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها :  زمانی که رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در دانشگاه بر بازرگان سلام میفرستد باید احساس خطر کرد

فارس نوشت: معاون سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: افرادی با تفکرات بازرگان بعد از اتمام دولت قبل به بدنه دانشگاه‌ها برگشته‌اند و در تلاشند دانشگاه‌ها را به دست بگیرند.

بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با شعار حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال برگزاری است.

در این نشست مهدی عباسی‌مهر معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ها با اشاره به اینکه افرادی با اتمام دولت قبل به بدنه دانشگاه برگشته‌‍اند، گفت: احتمال شبکه سازی و تقویت این جریان بعد از اتمام دولت وجود دارد و شرایط کشور به نحوی شده که عده ای در تلاش هستند صحنه دانشگاه‌ها را به دست بگیرند.

عباسی مهر در ادامه به تفکرات مهدی بازرگان و اسلامی که وارد کرد و باعث ایجاد انحراف در جریان انقلاب اسلامی شد پرداخت و گفت: اسلام بازرگان افراد انقلابی دهه ۶۰ را تبدیل به اصلاحگر و اصلاح‌طلب کرد. به نحوی که علی شکوری راد از فعالین دانشجویی سابق در خاطرات خود بیان می کند زمانی که جنگ همچنان در جریان بود پیشنهاد کردیم برخی از شهدای گمنام را در دانشگاه تهران دفن کنیم اما همین جماعت چند دهه بعد اجازه ندادند پیکر شهدای گمنام که جلوی سردر دانشگاه بود در دانشگاه دفن شوند.

عباسی مهر در ادامه با پرداختن به عامل انحراف در انقلاب، گفت: زمانی که رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در دانشگاه بر بازرگان سلام میفرستد باید احساس خطر کرد چرا که اسم شخصی به میان می آید که عامل اصلی انحراف در انقلاب بوده است.

او در ادامه به زندگی تشکیلاتی و دانشجویی مهدی رجب بیگی که توسط منافقین به شهادت رسید پرداخت و گفت: به روایت مادر شهید رجب بیگی وقتی وی احساس ضعف می کرد در راه پله خانه ما مطالعه می‌کرد تا بتواند در دانشگاه پاسخگوی جریان مخالف باشد.

معاون سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها :  زمانی که رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در دانشگاه بر بازرگان سلام میفرستد باید احساس خطر کرد

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =