وکیل تاج زاده : موکلم ، به دلایل مشخص قصد دفاع در دادگاه را ندارد/ برخی رسانه‌ها دنبال حاشیه‌سازی در پرونده او هستند

اعتماد آنلاین نوشت: پوربابایی با اشاره به خبر دیروز ایرنا مبنی بر اینکه «تاجزاده اعلام کرده پوربابایی وکیل او نیست» گفت: خبر به گونه‌ای منتشر شده که انگار آقای تاجزاده بنده را به عنوان وکیل پرونده نپذیرفته است. در حالی که ایشان اعلام کردند با توجه به‌ اینکه از حق ملاقات با وکیل و ارائه دفاع صرف‌نظر کرده‌اند و اساساً قصد دفاع ندارند، بنابراین وکیل هم نخواهند داشت.

خبرگزاری رسمی دولت روز گذشته با انتشار خبری عجیب ادعاهایی را درباره وکلای سیدمصطفی تاجزاده مطرح کرد که پیگیری‌های اعتمادآنلاین نشان می‌دهد، این فضاسازی‌های تخریبی نسبتی با واقعیت ندارد. ایرنا دیروز با انتشار خبری مدعی شد «تاجزاده اعلام کرده پوربابایی وکیل او نیست.»


این ادعا در شرایطی مطرح می‌شود که دسترسی به تاجزاده حتی برای وکلای او نیز به دشواری صورت می‌گیرد. بنابراین خبر مطرح شده در حالت خوش‌بینانه برآمده از اشتباه خبرگزاری و در حالت بدبینانه، ناشی از برخی تلاش‌ها برای حاشیه‌سازی در این پرونده به نظر می‌رسد.

اما اعتمادآنلاین برای آگاهی از کم‌وکیف این اخبار حاشیه‌ای، گفت‌وگویی را با هوشنگ پوربابایی، وکیل دادگستری، انجام داد. وکیل تاجزاده با اشاره به اینکه باید اجازه داده شود، پرونده در بستر قانون و شفافیت پیش برود، گفت: خبر خبرگزاری یادشده به گونه‌ای منتشر شده که انگار آقای تاجزاده بنده را به عنوان وکیل پرونده نپذیرفته است. در حالی‌که ایشان اعلام کردند با توجه به‌ اینکه از حق ملاقات با وکیل و ارائه دفاع صرف‌نظر کرده‌اند و اساساً قصد دفاع ندارند، بنابراین وکیل هم نخواهند داشت.

او ادامه داد: این دو مقوله با هم تفاوت دارد. تاجزاده به هیچ عنوان اعلام نکرده بنده یا سایر وکلا را نمی‌پذیرد، بلکه بنا به دلایلی مشخص از دفاع صرف‌نظر کرده‌اند، اما در برخی رسانه‌های خاص بدون توجه به این مستندات، تلاش می‌شود واقعیت جعل شود.

پوربابایی گفت: معتقدم باید اجازه داده شود، موضوع در بستری شفاف، ذیل قانون بررسی شود. ایجاد چنین حاشیه‌هایی به جز اینکه باعث التهاب بیشتر افکار عمومی شود و اعتماد آنان را به برخی رسانه‌ها خدشه‌دار سازد، فایده‌ای نخواهد داشت.

وکیل تاج زاده : موکلم ، به دلایل مشخص قصد دفاع در دادگاه را ندارد/ برخی رسانه‌ها دنبال حاشیه‌سازی در پرونده او هستند

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =