۸ نفر
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تور ارزان یونان از کجا بخریم؟

تور یونان از پرطرفدارترین تورهای اروپاگردی است که توریست های زیادی را به شوق دیدن آثار تاریخی شگفت انگیز، مناظر طبیعی و سواحل جزایر فوق العاده جذاب به سمت این کشور باستانی می کشاند.

یونان مهد تمدن غرب بوده و بر حوزه هنری، فلسفی و ورزش تاثیر بسیار شگرفی داشته است. بناهای تاریخی چون معبد آکروپولیس و موزه ها از جذابیت هایی با قدمت چندین هزار ساله هستند که هر چشمی را به خود خیره می کنند. علاوه بر این ها می توان با تهیه تور یونان ارزان از آیشم از تفریحات فوق العاده در سواحل آفتابی با شن های سفید و پودری جزایر این کشور لذت برد و تعطیلاتی رویایی را برای خود رقم زد.

ویزای تور یونان

برای ورود به خاک هر کشور خارجی، نیاز به اخذ ویزای آن کشور است و با روش های مختلفی نیز می توان ویزای کشورهای دیگر را دریافت کرد. یونان از دسته کشورهای اروپایی است که در اعطای ویزا به مهاجران و مسافران خارجی دستورالعمل های سخت گیرانه ای اعمال می کند. یونان یک کشور باستانی با انواع جاذبه های گردشگری است که مقصد توریست های بسیاری از سراسر جهان می باشد. تور ارزان یونان از بهترین گزینه ها برای سفر به یونان و دیدن اماکن تاریخی و طبیعی آن است. برای سفر با تور به هر کشوری باید ابتدا ویزای آن کشور را تهیه کرد و سپس اقدام به خرید تور نمود. جهت اخذ ویزای تور یونان یا تور اسپانیا و یا هر کشور دیگری باید مدارک مورد نیاز را که شامل تمکن مالی، گردش حساب 3 ماه اخیر، دارا بودن دعوتنامه و تاریخچه سفر معتبر است را آماده کرد. برخی از شرکت های مسافرتی کارهای مربوط به اخذ ویزا را برای مسافران با دریافت هزینه های مربوطه انجام می دهند اما خود متقاضی نیز می تواند با مراجعه به سفارت کشور مقصد کارهای لازم برای دریافت ویزا را انجام دهد. یونان یکی از کشورهای حوزه شینگن است که با اخذ ویزای آن می توان به سایر کشورهای اتحادیه اروپا که عضو پیمان شینگن هستند سفر کرد.

بهترین زمان سفر با تور ارزان یونان

بهترین زمان سفر با تور ارزان یونان

در فصل بهار و پاییز تقریبا از ازدحام توریست ها در یونان کاسته می شود و تور یونان ارزان سایت آیشم و خدمات ارائه شده در یونان نیز نسبت به فصل تابستان ارزان تر است. در واقع در این فصل ها تا حد زیادی می توان در هزینه تور یونان صرفه جویی کرد زیرا به علت کم بودن توریست ها، بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها کمتر می شود و قیمت ورودی بازدید از این آثار تاریخی کاهش نیز می یابد. در نتیجه می توان هم با قیمت ارزان تر و هم در زمان خلوت به تماشای این بناها و اماکن تاریخی پرداخت. تور اروپاگردی آیشم یکی از بهترین تورها برای سفر به یونان و دیدن مناظر طبیعی و اماکن تاریخی این کشور است؛ این شرکت خدمات و امکانات رفاهی با کیفیتی را ارائه می دهد و سفری دلچسب را برای گردشگران تدارک می بیند.

شرایط آب و هوایی در فصل بهار و پاییز بسیار معتدل و دلپذیر است و هر دو فصل زیبایی های خاصی دارند که هر بیننده ای را شگفت زده می کنند بنابراین طبیعت گردی و تماشای مناظر طبیعی یونان بسیار لذت بخش خواهد بود. به دلیل مناسب بودن آب و هوا می توان زمان بیشتری را بیرون گذراند و از تمام جاذبه های گردشگری یونان دیدن کرد. بهترین زمان برای شنا کردن در سواحل جزایر و دریا اوایل پاییز است که آب هنوز گرمای ناشی از هوای داغ تابستان را در خود دارد و می توان در آب گرم به شنا و تفریحات آبی پرداخت.

اگر می خواهید هزینه تور یونان را کاهش دهید و یک تور ارزان یونان خریداری نمایید باید زمان سفر خود را به ماه های دی تا اسفند موکول کنید. فصل زمستان از لحاظ اقتصادی می تواند سفری کم هزینه را برای شما در پی داشته باشد. اما در این فصل علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توان از ورزش های زمستانی مثل اسکی در کوه ها و ارتفاعات یونان هم لذت برد.

عوامل موثر بر قیمت تور یونان

عوامل مختلفی در تعیین قیمت تور یونان دخیل هستند و بسته به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی شرکت مسافرتی، هزینه تور یونان متغییر است. مواردی چون کیفیت هتل ها، خطوط هوایی، کلاس پروازی یا کیفیت کشتی، ساعت پرواز، تعداد روزهای اقامت ، تعداد گشت‌ ها در تور یونان و خدمات اضافی مانند ناهار یا گشت اضافی از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت تور ارزان یونان است. هر چه محل اقامت به مرکز شهر و دسترسی به وسایل نقلیه و تفریحگاه ها و مراکز خرید نزدیک تر باشد، قیمت هتل افزایش می یابد. برای صرفه جویی در هزینه تور یونان می توان کلاس پروازی اکونومی را انتخاب کنید و هتل محل اقامت را در مکان هایی کمی دورتر از مرکز شهر رزرو نمایید. توصیه تور اروپاگردی آیشم انتخاب پرواز رفت صبح و پرواز برگشت برای بعد ازظهر است؛ زیرا در وقت خود صرفه جویی می کنید و می توانید تا بعد ازظهر در هتل اقامت کنید و به موقع هتل را تحویل دهید.

جاذبه های گردشگری در تور ارزان یونان

یونان کشوری باستانی با آثار تاریخی بسیار شگفت انگیز و مناظر طبیعی و جزایر گوناگونی است که یک مقصد گردشگری فوق العاده جذاب برای هر سلیقه ای خواهد بود. این کشور دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و به سبب داشتن بناهایی تاریخی با چندین هزار سال قدمت مورد توجه توریست های سراسر جهان قرار گرفته است. از خرابه های معبد پارتنون گرفته تا بازمانده های یک استادیوم چند هزار ساله؛ همگی بناهایی خارق العاده هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. تعدد جزایر کوچک و بزرگ و سواحل آفتابی دلچسب، مکان های تفریحی فوق العاده ای را در یونان را رقم زده که برای گذران تعطیلات بسیار مناسب و لذت بخش خواهند بود.

با تور ارزان یونان می توانید از جزایر مختلفی چون سانتورینی، کرت، میکونوس و همچنین کشتی کروز دیدن کنید. جزیره سانتورینی یونان یکی از چندین جزیره این کشور است از زیبایی مثال زدنی برخوردار بوده و از مجلل ترین جزایر جهان محسوب می شود. این جزیره در تابستان دارای آب و هوایی گرم و خشک است و شنا در سواحل آن از مفرح ترین تفریحات این جزیره می باشد. بهترین زمان سفر به این جزیره و کاهش هزینه تور یونان فصل بهار و پاییز است که شرایط هم از لحاظ آب و هوا و هم ازدحام توریست و قیمت ها، همه چیز در سطحی منطقی و مناسبی است.

خدمات تور اروپاگردی آیشم

خدمات تور اروپاگردی آیشم

قیمت تور یونان با توجه به خدماتی که از سوی آژانس های مسافرتی ارائه می شود، متفاوت است؛ خدماتی چون:

  • اقامت در برترین هتل‌های 4 ستاره (به همراه صبحانه)
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اخذ ویزای توریستی شینگن
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان

جمع بندی

موسسات و آژانس های مسافرتی بسیاری در زمینه خدمات رسانی و تور اروپا گردی فعال هستند. هر یک از این مجموعه ها خدمات مختلفی را با سطح کیفیت متفاوت ارائه می دهند. سایت آیشم یک مرکز معتبر برای تهیه تور ارزان یونان است که خدمات رفاهی و مسافرتی با کیفیت و کاملی را با قیمتی منطقی به مسافران تور اروپا گردی آیشم شامل تور اسپانیا و تور یونان ارائه می دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =