۶ ماه حبس دهباشی تایید شد / اتهام ؛ اهانت به مرحوم حاج احمد خمینی

تسنیم نوشت : دادگاه تجدیدنظر حکم پیشین دادگاه درباره اهانت حسین دهباشی به مرحوم حاج احمد خمینی یادگار امام(ره) را تایید و او را به ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم کرد.

پس از توئیت اهانت‌آمیز دهباشی درباره نحوه فوت حاج احمد خمینی بسیاری از دوستداران امام خواستار رسیدگی قضایی به این افترا و اهانت‌های او شده بودند.

یک منبع مطلع در این باره گفت:

۱- از حسین دهباشی دو شکایت مطرح شد. یکی از طرف موسسه تنظیم و نشر امام(ره) و دیگری از طرف خانواده. اولی را دادگاه به علت اینکه مدعی بود موسسه نمی‌تواند از طرف مرحوم سید احمد آقا شکایت کند رد کرد. ولی شکایت دوم را وارد دانست و آن را بررسی کرد.

۲- دهباشی در هیچ کدام از دادگاه‌ها سندی را ارائه نداده است. و اینکه مدعی است این مطلب را از آقای هاشمی شنیده دروغ است. چرا که هم خانواده اقای هاشمی رسما آن را تکذیب کرده‌اند و هم سندی بر مطلب خود ندارد. اگر جز این است مطلب اقای هاشمی را منتشر کند.

۳-دهباشی مرتباً می‌نویسد که چرا بیت امام(ره) علت فوت را اعلام نمی‌کنند؟ در حالیکه از همان روز اول رحلت یادگار امام علت مرگ ایشان سکته قلبی اعلام شده بود. و این مطلب در تمام این سالها توسط اطبا اعلام شده و گواهی پزشکی قانونی هم در این باره موجود است.

۴- از روز اول طرح این ادعای زشت از طرف دهباشی، بیت امام(ره) اعلام کرده بود که اگر ایشان رسماً حرف خود را پس بگیرد و اعلام کند که سندی در این باره ندارد از شکایت صرف نظر می‌کند.

۶ ماه حبس دهباشی تایید شد / اتهام ؛ اهانت به مرحوم حاج احمد خمینی

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =