برپایی میز خدمت مدیریت‌شهری در نماز جمعه شهرکرد

در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آن‌ها میز خدمت و پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان با حضور اعضای شورای اسلامی، سرپرست، معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ظهر امروز ۲۸ مردادماه قبل از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست، معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد در میز خدمت مدیریت‌شهری شهرکرد با شهروندان نمازگزار در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دیدار کردند و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان، پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه شهری شدند.

مصطفی حیدری در حاشیه میز خدمت با بیان اینکه میز خدمت در راستای بهبود و تسهیل خدمات‌رسانی به شهروندان راه اندازی شده است، گفت: بیشترین مطالبه شهروندان پیگیری مشکلات محله‌ای، فضای سبز، ترافیک شهری، بافت قدیمی چالشتر، چگونگی ساخت و سازهای شهری، بررسی نیازهای محلات و مشارکت مردمی از جمله موضوعاتی بود که شهروندان در میان گذاشتند.
رییس شورای اسلامی شهرکرد اظهارداشت: میز خدمت فرصتی ارزشمند برای پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم است که با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی تعدد برپایی آن به پویایی شهر و رضایت‌مندی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری کمک خواهد کرد.

حیدری تأکید کرد: رویکرد مدیریت شهری خدمت‌رسانی عادلانه و توسعه محور به شهروندان است به اجرای عملیات عمرانی از جمله نهضت آسفالت، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح هندسی، پیاده‌روسازی و... اشاره کرد که به‌صورت مستمر و متوازن در سطح شهر شهرکرد در حال اجرا است.

شایان ذکر است میز خدمت مدیریت شهری شهرکرد از ساعت ۱۲ تا ۱۳ برپا بود و شهروندان به صورت مستقیم و بدون نیاز به داشتن وقت قبلی مشکلات خودشان را مطرح کردند.

46

کد خبر 1663810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =