دردسر تازه سیاوش یزدانی برای بازی در استقلال

خبرورزشی نوشت: مسئولان تیم استقلال در تلاشند تا ظرف روزهای آینده کارت بازی مدافع سرشناس تیمشان را دریافت کنند.

سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال که به تازگی توانسته با دریافت کارت پایان خدمت سربازی اش دوباره به استقلال برگردد این روزها منتظر دریافت کارت بازی سازمان لیگ است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه از صبح امروز اقدامات لازم برای دریافت کارت بازی این مدافع ۳۰ ساله تیمشان را استارت زده‌اند. سیاوش یزدانی بازیکن مشهدی استقلالی ها با ۱۹۱ سانتیمتر قد در ابتدای لیگ برتر نوزدهم به این تیم پیوست اما در زمستان سال گذشته و در نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته به دلیل مشمول شدن برای حضور در خدمت سربازی راهی تیم ملوان شد.

سیاوش یزدانی به همراه محمد حسین مرادمند هفته گذشته در فاصله ۲۴ ساعت موفق شدند کارت پایان خدمت شان را دریافت کنند که البته مرادمند توانست زودتر کارت بازی اش را دریافت کرده و در دیدار مقابل ملوان نیز روی نیمکت استقلال حضور پیدا کند. اما از باشگاه استقلال خبر می رسد به دلیل دیرتر صادر شدن کارت پایان خدمت یزدانی این بازیکن موقتا به دردسر افتاده چون اقدامات باشگاه برای دریافت کارت بازی این بازیکن دیرتر استارت خورده شد و حالا مسئولان استقلال امیدوارند ظرف روزهای باقیمانده تا بازی بعدی این تیم این مشکل نیز برطرف شود.

ناگفته نماند؛ سیاوش یزدانی در روزهای گذشته همراه با سایر بازیکنان استقلال مشغول تمرین کردن است. استقلال از فردا خودش را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل مس کرمان آماده می کند.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =