۱ نفر
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

در نفی دوقطبی سازی

احمد کریمی اصفهانی*
در نفی دوقطبی سازی

بهتر است نیروهای سیاسی بجای اینکه نیروی خود را صرف جبهه گرفتن در مقابل یکدیگر کنند متحدا مقابل دشمن و کسی که بر علیه نظام است جبهه مشترکی داشته باشند تا ملت نیز از آن بهره مند شوند .

اخیرا برخی برداشت ها حکایت از آن دارد که رئیسی در پی دو قطبی سازی در جامعه است وبرخی با کلی گویی جامعه را به سمت دوقطبی هدایت می کنند که البته این پروتکل حتما به مصلحت جامعه نخواهد بود . برداشت بنده از دولتی که پس از روی کار آمدن، تمام هم وغم خود را در حمایت از نظام، مردمی و اسلامی بودن آن و تبعیت از امام و ولایت نهاده است اینطور نیست.ممکن است که در حال حاضر یک سری مشکلات در این دولت داشته باشیم ،مشکلاتی که از قدیم هم بوده است ولی خدا را شاکریم که این دولت آمده تا کار انجام دهد و پیگیر رفع مشکلات است. در نهایت اینکه ما این برداشت دو قطبی را نباید بکنیم و بنده حتی عنوان این مسائل را هم غلط می دانم.

رئیس جمهور دولت سیزدهم در سفرهای استانی اصولی را دنبال می کند ومهم تر از همه اینکه پیگیری کار مردم را تا حصول نتیجه انجام می دهد ،این در حالی است که همین دیدارها را احمدی نژاد هم داشت ولی بدون پیگیری و غافل از نتیجه ،چرا که نتیجه برای آن دولت اهمیت نداشت.

دولت سیزدهم ضمن اینکه درمسائل دیپلماسی توانسته تقریبا کشورهای همسایه را پوشش دهد ،تعاملاتی نیزبا برخی از کشورها در رابطه با داد و ستد های اقتصادی ایجاد کرده است که ممکن است اثرات آن امروز مشخص نشود،مثل حذف دلار از برخی مبادلات .

در کشورما ملت ،مسئولین و تمام گروه های مختلف یک سری منافع مشترک دارند و اگر دولتی آمد و این منافع مشترک را دنبال کرد طبیعی است که منافع آن را همه خواهند برد و مردم هم منتفع خواهند شد .معتقد هستم استفاده از تعابیر اصلاح طلب و اصولگرا را باید کنار بگذاریم چرا که وقتی اینکار را می کنیم بطور طبیعی تمام هم و غم ما پاسخ این گروه ها به یکدیگر می شود.باید همه ما سعی کنیم که منافع ملی را در سایه عزت و کرامت انسان ایرانی در نظر داشته باشیم ،در این صورت بطور طبیعی وضعیت آن مسائل را خنثی خواهیم کرد .

در دولت رئیسی تعارض منافع محلی از اعراب ندارد و هر کس که این موضوع را علم و عنوان دو قطبی را در جامعه طرح می کند به ملت ایران ظلم می کند. بهتر است نیروهای سیاسی بجای اینکه نیروی خود را صرف جبهه گرفتن در مقابل یکدیگر کنند متحدا مقابل دشمن و کسی که بر علیه نظام است جبهه مشترکی داشته باشند تا ملت نیز از آن بهره مند شوند .

*فعال سیاسی اصولگرا

۲۱۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =