اعلام دلیل تصادف محور چوپانان به اردکان/۳ عضو خانواده در دم جان باختند

پلیس راه استان اصفهان علت وقوع حادثه تصادف در محور چوپانانه اردکان که موجب فوت سه نفر از اعضای یک خانواده شد را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به حادثه ترافیکی استان اصفهان در شب گذشته اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته و در کیلومتر ۶۵ محور چوپانان به اردکان اتفاق افتاده است.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی از عقب با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد می‌کند که بر اثر شدت برخورد صورت گرفته هر سه سرنشین خودروی سواری در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های دقیق خود، علت حادثه را عدم توجه به جلوی راننده خودروی سواری پژو اعلام شد، اظهار داشت: در راه‌های دو طرفه بایستی رانندگان از سرعت پایینی که برای آن مشخص شده استفاده کنند، در سرعت بسیار بالا کنترل خودرو برای راننده مشکل بوده و در هنگام برخورد با موانع دچار تصادف شدید یا واژگونی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی میزان سرعت در جاده‌های اصلی در روز ۹۵ و در شب ۸۵ کیلومتر در ساعت و در جاده‌های فرعی در روز ۸۵ و در شب ۷۵ کیلومتر در ساعت است.

سرهنگ زارع تاکید کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه محورهای دو طرفه از ایمنی پایینی نسبت به سایر محورها برخوردارند حتماً به تابلوهای سرعت دقت لازم داشته باشند و براساس میزان سرعت‌های تعیین شده در این راه‌ها به رانندگی پرداخته و از رانندگی با سرعت بیش از حد مجاز در این راه‌ها جداً خودداری کنند.

گفتنی است این حادثه ساعت ۲۴ بامداد در کیلومتر ۳۵ محور چوپانان – اردکان رخ داد که متأسفانه در این حادثه سه نفر شامل مرد ۷۳ ساله، خانم ۴۳ ساله و نوجوان ۱۳ ساله جان خود را از دست دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =