درآمد شگفت انگیز تیک تاک که باعث می شود سرتان سوت بکشد!/ عکس

برنامه‌های موبایل چه خدماتی ارائه دهند و یا صرفا به عنوان یک منبع سرگرمی عمل کنند، به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره بسیاری از مردم تبدیل شده‌اند. درآمدهای بعضی از این اپلیکیشن ها از نصب برنامه به اعداد شگفت انگیزی رسیده و مثلا درآمد ۸۶۱ میلیون دلاری در یک بازه سه ماهه برای نصب اپ. یک رکورد شگفت انگیز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموع دانلود اپلیکیشن ها در سه ماهه اول ۲۰۲۲ به ۳۶.۹ میلیارد رسید که نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۱ نزدیک به ۱.۴ درصد افزایش داشته است.

اکثر ۱۰ برنامه برتر دانلود شده، پلتفرم های رسانه های اجتماعی بودند.

کدام اپلیکیشن‌ها رکورد دانلود را در ۲۰۲۲ شکستند؟

تیک‌تاک در سه ماهه ابتدای سال ۲۰۲۲ نزدیک به ۸۲۱ میلیون دلار درآمد داشته است. پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو پردرآمدترین برنامه در اپ استور و دومین پردرآمد در Google Play بود.

در سال ۲۰۲۱، متا بیش از ۱۱۷.۹ میلیارد دلار درآمد داشت که بیش از ۹۷ درصد از آن از طریق تبلیغات به دست آمد.

گفتنی است که همه‌گیری کرونا تأثیر زیادی بر بازار اپلیکیشن ها گذاشته است؛ در سال ۲۰۲۰، درآمد برنامه‌ها برای مواردی مانند دسترسی ممتاز، خریدهای درون برنامه‌ای و اشتراک‌ها با ۳۰ درصد افزایش سالانه به ۱۱۱ میلیارد دلار رسید.

در حالی که محدودیت‌های کرونا در بیشتر نقاط جهان در حال کاهش است، درآمد اپلیکیشن‌ها به این زودی‌ها کاهش نمی‌یابد. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۵، درآمدها به ۲۷۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

منبع: ویژوآل‌کپیتالیست

۴۱۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =